♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 så lenge våken i går og venta på trekninga til Thea at de ikke har stått opp enda ?? : ) Hihi.. Mange jentemager på 2.tri.. Håper det er mange guttemager på 1.og3.tri.. : )
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg satt oppe og ventet - og ikke forgjeves!!! hihi... jeg vant jo Kjenner jeg er litt ekstra trøtt idag ja... sto opp 7 istedet for halv sju og rakk ikke frokost... Så nå skal jeg løpe på butikken og skaffe noe for! ps: ja det er enormt mange jentemager i 2.tri!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Det er fordi det er så mange her med gode elskere det vettu ) Blir jo sagt at gode elskere lager jentebabyer )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2006 Nei hos oss var det iskald beregning.. ehm.. Hehe.. : )
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Hihi ja det kan du tro samboeren måtte skryte om på håndballaget sitt her:O) Jente nr 2!;O)
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Gubben min er kjempestolt over at han fikk meg gravid på et blunk for andre gang..... hehe Han er så søt atte! "gutta mine KAN dette, de er veldresserte!" hihi...
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Må skrive under på denne også....satt på første forsøk begge gangene. De kan dette med å skryte av seg selv...hihi,men de får bare holde på...ser jo ut som barna på julaften:O)
selfangerkjerringa Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Vi forsøkte ikke en gang med førstemann... hehehe heldige er vi! og joda, han har sikkert rett: gutta hans KAN jo tydeligvis svømme Mannfolka er så skjønne når de stråler av stolthet over hva de har prestert inne i magene våre
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Jeg måtte bare spørre kjæresten min om han var stolt over å ha prestert å gjøre meg gravid (gikk jo på første forsøk). Da svarte han: "tja...kanskje litt " Og det kan jo han vere, for eg er stolt over at kroppen min greidde å ordne resten!
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Hahaha...bytta om til nynorsk etter at jeg siterte ham,- sånn går det når man har kjæreste fra Sogn & Fjordane!
Thea og Erle Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 Det tok sin tid. Så måtte jeg spise og så ville ikke han eldste legge seg. Gjorde det på en tungvint måte . Gleder meg til i kveld, men nå må jeg dra å handle - orker det ikke når det blir for varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå