Gå til innhold

Theaokt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst: tuuusen takk for at jeg vant konkurransen!!! Kjempegøy med litt spenning i hverdagen :) Lurer på om jeg skal la meg inspirere og avholde en terminkonkurranse når jeg skal på UL 1.august?

Min termin er altså ikke helt fastsatt, men det blir nok en gang mellom 1. og 20. januar i hvert fall, hehehe :)

Gleder meg til pakke i posten!!! wohooo!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi. Syntes at det var kjempe gøy. Hadde jo veldig en følelse for jente nå som de tre siste ul hadde vært så sikre. Var så rart å se at noen var så sikre på gutt da. Da var det jo gøy når hjertefrekvensen var så lav at mange trodde at da måtte det være gutt. Men nei da. Gleder meg ihverfall veldig. Har jo 2 gutter fra før og vet jo at de som skal ha det kommer til å synes det er dødsfint og være guttemamma. Synes bare at det var litt ekstra gøy når jeg få vekslet på kjønnet. Hadde jeg hatt to jenter ville jeg selvfølgelig hatt ønsket en gutt.

Kanskje jeg får sent det avgårde i dag. Får se om jeg kommer meg innom byen.

Dårlig med været hos dere eller er det endelig kommet litt sol. Har ett vennepar fra levanger som kommer til oss i neste uke og de lengter etter sol. Håper det holder seg!!!

Skrevet

håper sommeren kommer hit og igjen.... har så veldig lyst på litt sommer, kanskje nå til helga? Skal på besøk til gubben, dvs hjem til nyhuset. Hadde vært så fint å kunne sole seg litt, spise jordbær på plena med datteren min... hehe :) vi får fortsette å drømme istedet.

Jeg er kjempeglad for at jeg (kanskje) venter nok en datter :) Jeg har så utrolig godt forhold til mine egne søstre, og min mor, så jeg hadde liksom håpet jeg kunne fortsette denne "tradisjonen" videre til mine egne barn. Og nå får jeg kanskje to døtre :) men når det skal sies så hadde jeg nok blitt nøyaktig like lykkelig om det ble gutt, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...