Lindamor og Oliver Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hva er deres erfaring når det gjelder å få barn nr. to før termin..med tanke på at første også gjorde det? Tror det har noe å si om det er samme far til begge.Jeg har iallefall hørt det. Jeg venter min andre og fikk min første 10 dager før termin..har jo så lyst at det kan hende tidligere denne gangen også. Selfølgelig skjer det når det skjer..hehe men jeg er jo litt nyskjerrig da på om andre har opplevd at man gjerne føder tidligere andre gangen også.
Frk.Forvirret Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Ikke jeg. Førstemann kom 5 dager før termin og andremann venter jeg fremdeles på, 1 dag før termin. Samme far.
Meg med tre små prinsesser Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Jeg fikk første 5 dager før termin!!!! Var ganske innstilt på å få før denne gangen også!!! Men her sitter jeg enda, og hadde termin for 4 dager siden..... Så tror nok det er lurt å ikke henge seg opp i at man vil få før denne gangen også!!!!
Meg med tre små prinsesser Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Glemte å skrive at det er samme far!!!
Lindamor og Oliver Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2006 Ok..da er det bare å smøre seg med all tålmodighet som eksisterer. Jeg er så stor at det kan umulig være plass til mer. Vil ha kroppen min tilbake!!! hihi..nei..får vel greie litt til.
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Forrige kom to uker før termin, denne venter jeg enda på, har 4 dager igjen. Samme far med begge. Føles nesten som jeg er på overtid, for jeg trodde denne og skulle komme før.
Lykke og glede Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Sitter også her å venter på min nr 2, mens nr 1 kom på menstermin, 5 dager før ultralyd. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle gå over med nr 2, er nå en uke over termin.
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Åh jeg blir så lei meg når jeg leser alle svarene her. Jeg fikk Lisa 9 dager før termin, og ønsker selvfølgelig det samme denne gangen. Jeg må prøve å overbevise meg selv om at jeg går over denne gangen, hvis ikke blir jeg ikke til å leve sammen med:)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 hmm.. fikk nr.1 8 dager før ul termin, og er veldig spent denne gangen.. om jeg er like heldig nå.. jordmødrene jeg har vært hos sier jeg trolig da vil få før denne gangen også. SElv er jeg neimen ikke så sikker! Denne babyen er nesten en kilo mindre enn 1.mann og så.. det hjelper vel ikke akkurat på..
Dailis Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Min farmor fødte tre barn 10 dager før termin, og nr fire 14 dager over... Hennes lengste måned sa hun.... Jeg bare går over og er frustrert.....
store My. Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 Her var det ikke mye positivt... Jeg fødte min første 20 dager før termin, håper selvfølgelig å føde før nå og. Kanskje ikke så tidlig, men jeg er jo innstilt på at det skjer før... Tror jeg kommer til å bli vanskelig å leve med hvis det går over tiden iallefall. Har nå 27 dager til termin.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #12 Skrevet 21. juli 2006 nei, dette her var vel ikke helt som ventet,, moralen får være at man forbereder seg på det verste.. 42 uker.. Har en venninde som fikk første mann 3 uker før, 2.2 uker før og nå med nr.3 er hun sikker på å få før.. nesten så jeg håper hun går over! For jeg er så lei av å høre om at hun kommer til å få før, og at alle andre kommer til å gå over..
Pruska Skrevet 21. juli 2006 #13 Skrevet 21. juli 2006 Første kom åtte dager før, andre åtte dager etter. Det var laaange 16 dager ekstra det!
Lindamor og Oliver Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. juli 2006 Hmmm..ja,da er det bare å legge alle forventninger til side.Jeg har gått hjemme lenge nå og merker at det tærer på tålmodigheten.Jeg fødte ei relativt lita jente sist,ikke undervektig : 2900 gr men jeg merker at denne ungen må være mye tyngre.Sist var magen min myk og god,denne gangen er den veldig hard.Muligens trangt om plassen siden den er større(tror jeg da). Jeg føler med dere som har gått over termin dato..kanskje jeg selv blir en av dere.Who knows..uansett..vi synger vel alle på siste vers.Vi er jo på slutten; )
Gjest -lilly- Skrevet 22. juli 2006 #15 Skrevet 22. juli 2006 Nr 1 kom 6 uker før termin Nr 2 kom 2.5 uker før termin lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå