Gå til innhold

Ang. bekymringer...


Smaily på Sørlandet

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide,

 

utrolig mange som er gravide i 1.trimester og SABLA bekymret!!!!!! Skjønner at dere er bekymret dersom dere opplever uvanlige smerter, får blødninger o.l., så dere er ikke det jeg mener. Nesten sånn at jeg bekymrer meg over dere - og synes synd på dere som tenker SÅ mye på bekymringene deres! Synes det er litt skremmende jeg. Hadde forstått det dersom dere endelig ble gravide etter utallige år, prøverørsforsøk eller insaminasjoner, for da er det jo litt mer normalt å bekymre seg litt ekstra. En oppfordring til dere jenter: SLUTT Å BEKYMRE DERE SÅ VELDIG. NYT GRAVIDITETEN, OG TENK POSITIVT :-)

Naturen går sin gang likevel - uansett resultatet, og vi kan ikke gjøre stort ved det. Jeg er gravid selv (etter noen år, utallige insaminasjoner og prøverørsbehandling), og selv tenker jeg at dersom det går galt så er det kroppen som sier ifra at barnet ikke var friskt nok til å overleve osv.

 

Lykke til alle gravide!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, ble nesten bekymra selv, siden alle e så bekymra her! Vi må nyte det istedenfor, det som skjer det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk :-) Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn.. Jeg begynte jo å lure litt...

Takk for svar :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt truffet her *rødme*

 

Saken er vel den at når en ikke er bekymret, er alt bare flott, og jeg har mindre behov for å stille "er dette normalt"-spørsmål. Men når det er noe jeg blir usikker på, er det så godt å ha noen i samme situasjon å spørre.

 

Så blir det gjerne slik at at en tar sorger/bekymringer på BiM, og ikke lar høres fra seg når ting går bra, _som det jo stort sett gjør_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elin 1978,

 

skjønner det, og av og til er det lov å være bekymret. MEN bekymret og klaging synes jeg er 2 helt forskjellige ting. Du klager litt (og det skjønner jeg, for kvalme er pyton!!!), men bekymringer koster SÅ mye krefter, tanker og energi for den gravide. Derfor synes jeg det er synd og dumt av de som er så utrolig bekymret hele tiden - for ingen grunn sannsynligvis. De må jo bli så slitne av det!!!!!!

 

You see? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann S på S

 

Nå skjønner jeg ikke helt. Jeg er ikke kvalm, jeg...

 

Har bare sagt til en som var det at de som er kvalme anbefaler Urizal.

Men for all del: jeg tar poenget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh unnskyld så masse. Tok feil av deg og henne du svarte. Beklager :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...