Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin den 15 aug, men vi har ennå ikke bestemt oss for navn til den lille. Vi vet ikke hva det blir, så vi diskuterer som bare det. Problemet er vel at de navnene forloveden liker, liker ikke jeg og omvendt. Begynner å bli litt stresset. Fler som ikke har navnene klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he jepp! Samme her vi aner ikke hva vi skal kalle lille baby som mest sannsynlig blir en jente. Vi liker heller ikke hverandres navn så godt. Ellers så er problemet for det meste at mange av de navnene jeg (og noen ganger også min kjære) synes høres fine ut på norsk, ikke høres særlig bra ut på dansk (bor i dk og har dansk kjæreste). Vi har termin i slutten av aug.

Nå har vi bare blitt enig om å vente til baby blir født i håp om at det dukker opp et navn da :) Jeg trodde virkelig ikke at det med navn skulle bli så vanskelig, men det er det... :)

Skrevet

Vi har heller ikke funnet noe navn. (har termin 30/9)

Jeg har mange jeg liker, men vil høre samboers tanker om navn før jeg forteller han mine. Guttenavn har jeg en klar favoritt, men litt vanskeligere til jente. Vi har ei jente fra før og til henne diskuterte vi veldig. Jeg hadde bestemt meg fra jeg var liten , at om jeg får jente noen gang skal hun hete Ida. Men det passet ikke sammen med hans etternavn, så vi måtte finne et mellomnavn. Noe som var litt vanskeligere enn jeg trodde.

Skrevet

Jeg har 17 dager til termin, men vi blir overhode ikke enige om navn. Vet det blir en gutt, men nå har vi bestemt oss for at vi skal utsette alle unødvendige "krangler" til vi ser ham, og kanskje vi da ser hva han heter. Men jeg tror egentlig ikke så mye på det... Men kanskje når mannen min ser hvor flink jeg har vært, hvor vondt det var og hvor fint resultatet ble, så lar han meg bestemme?

Skrevet

Vi fant 5 navn t gutta i går,som vi begge to likte.. Va ganske greitt.. For ej satt og såg på navn,og ropte t han (i og me at han satt i andre enden av stua) dei navna ej likte.Så svarte han om han likte dei eller ikkje.Så da blei vi enige om 5 guttenavn.. Ska sjå på jente navn i dag tenkte ej,men ej he en favoritt da. (Franchesca) Men vi trur at d bli en gutt:) Men syns d va en bra måte å ordne navn på iallfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...