*** Jeg er kuul *** Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Vi har endelig fått den nye terrassen sånn nogenlunde i havn og inspirasjonen har meldt seg. Må ha en dørmatte og tror at det vil bli fint med en som er laget i tauverk. Oppheng til planter er også aktuellt. I første omgang tengte jeg på dørmatter som har basis i tyrkerknop og oppheng til planter i makramè, men er åpen for andre tips også. Ønsker å lage disse tingene selv, så dersom noen vet om litteratur på temaene er det fint. Har lagt inn ett innlegg på hobby-siden, men håper på svar her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 Må bare ønske lykke til med prosjektet, og håper du finner ut av det. Men dessverre så kan eg ikke hjelpe! Håper du finner ut av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 svarte på hobby, eg...men legger ut en link her og. http://eva.poppyfield.net/Makrame.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå