Gå til innhold

Spørsmål om kvalme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i beg av uke 6. Har vært kvalm stort sett hver dag siden jeg oppdaget at jeg var gravid for en uke siden. I går og i dag har jeg vært veldig mye mindre kvalm, bare trøtt. Er så redd for at det skal bety at det går galt. Er vet vanlig at kvalmen svinger fra dag til dag? Tidligere i uka var jeg nemlig oftere kvalm med mer stikking i puppene enn jeg har nå. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok helt normalt at det svinger. Har selv ingen andre symptomer enn voksende bryster og litt strekking i livmoren, men etter å lese her inne virker det som det er helt vanlig med svingninger i symptomene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er du på vei?

 

 

... Puppene stakk også mer for to dager siden. Jeg ble forresten kvalm med en gang omtrent etter befruktning. Bare noen dager etter ser det ut til. Følte meg tryggere på graviditeten da jeg var konstant kvalm. Merkelig nok. Eller er det b are det at jeg begynner å bli vant med symptomene min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Kanskje du kan ringe til legen din å høre? Er 6+0 idag (fredag)

Jeg synes det er herlig å ikke være kvalm :) Driver egen butikk, så det passer meg ypperlig å kunne gå på jobb i frisk form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...