Mammamor termin12.august=0) Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Tre uker til termin nå, og jeg merker at dett skjer noe der nede. Har kraftige "menssmerter" fra morgenen og og godt ut på ettermiddagen hver dag nå. Er klar over at det kan gå uker før det skjer noe mer, men jeg er såååå nyskjerrig!!! Hvor lenge må jeg vente da? De har antydet på tidligere kontroller ved sykehuset at terminen kan være 4. i stedenfor 12. august, og at vi bare må vente og se. Dette gjør meg jo ekstra nyskjerrig. Ja ja, bare å smøre seg med tolmodighet tenker jeg... ... og nyte murringen og andre ubehageligheter..hehehe..
mayreen85 Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Hei! Er selv i uke 29 og opplevde skikkelig hyppige regelmessige kynnere med mensenliknende smerter i tre timer i går. Gikk heldigvis over. Men var litt skummelt så tidlig, selv om det skal være normalt visstnok at de blir sterkere nærmere fødsel. Er vel ikke farlig så lenge man ikke blør el noe?
katlinka Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har menstermin 3. august.. og UL-termin 12.august. Her stikker, murrer og presser det.. puppene har også begynt å verke.. *smører seg også med tålmodighet* )
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 jeg har ul termin 22 og mens termin 18, så har nå en måned igjen ca.. mensen smertene kommer og går, kynnerene blir litt sterkere for hver dag og puppene er supervonde og har begynt lekke.. har det noe å si???!! hehe.. leter etter alle tegn jeg kan!!! skal på ctg nå kl 10 pga hjertelyd ti baby, skal spørre om de kan sjekke meg for ev modning, spent spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå