vibgun Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Syntes du virket så veldig flink!!! Hvordan spår du? Er du klarsynt, bruker pendel eller tarot? Ble litt nysgjerrig;-) Lurte jeg litt på om du gidder å se litt på meg? Barn, fremtid o.l. Jeg er født 24.03.79, mannen min 29.03.77 og dattera vår 25.07 04. Krysser fingrene for svar:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5688653-hei-irene-og-anders/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irene&Anders Skrevet 21. juli 2006 #2 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg bruker bare en enkelt metode. Jeg setter meg ned. Tenker, og det første som slår meg skriver jeg ned. Så begynner jeg på en måte å føle rundt det som kommer opp. Noen ganger sterkere enn andr ganger. Og det stemmer utrolig mang ganger. Klart jeg har bommet på noe, men enkelte ting får jeg frysninger av . Det er så korrekt som det kan bli:) Før jeg spår vvil jeg først si at dette kan enten bli helt feil, eller helt rett. Men nå skriver jeg hva jeg får opp på deg, så ser vi. Skal vi se: Jeg får først fram at du er veldig sta? kan dette stemme? Du vet hva du vil, og er ikke redd for å si dine meninger, heller tvert i mot:) Ellers får jeg opp at du er effektiv i det du holder på med. Får opp navnet Elise og vibekke?. Men jeg vet ikke hvorfor. Noen forklaring på det? Jeg får opp to unger neste år på deg.Men om dette betyr at du skal ha to til neste år(tvillinger) eller at dere får en til+ dattera deres fra før det klarer jeg ikke helt å se. Men jeg får fram sept. neste år på deg. Føler du får termin da. September kom hvertfall fram. Plutselig slår det meg at du har vurdert ny jobb? eller noe i den duren. Ellers ser jeg reise. En reise du nettopp har vært på eller snart skal på. Men en ting er sikkert, det er at reise det kommer sterkt opp. Klmmer fra Irene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5688653-hei-irene-og-anders/#findComment-5695726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibgun Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei igjen! Tusen takk for svar:-) Her var det en del rett ja! Er nok ganska sta ja... (synes det ordet høres så negativt ut...) Er ikke sånn krangle sta, men heller sånn at har jeg bestemt meg for å gjøre noe,så gjennomfører jeg det:-) Er faktisk ikke sånn at jeg sier meningene mine så ofte, men jeg svarer jo når jeg blir spurt:-) Har egentlig blitt flinkere til det i de siste par årene. Kan nok være veldig effektiv av og til, spesielt i jobbsammenheng, men kan være veldig sløv og... Spesielt hjemme:-) Er for tiden hjemme med min datter. Vibeke er navnet mitt:-) Elise har jeg egentlig ikke noe forhold til, men tenkte vel litt på å kalle jenta vår for det. Ganske likt navnet på svigermor... Ellers håper jeg du tar feil ang. termin i september... Har lyst på før!!! ;-) Neida, blir glad om vi får flere uansett når de kommer:-) Ser du kjønn? Ang. reise, så var vi ei uke i syden for litt over en måned siden, men går vel alltid rundt og drømmer om å reise mer:-) Klem Vibeke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5688653-hei-irene-og-anders/#findComment-5700797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå