Gå til innhold

Kjøpte vogn idag... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle egentlig bare innom ei babyutstyrs-sjappe i Trondheim og rekognosere litt, se hva som fins tilgjengelig ut i fra våre behov. Dama var utrolig hjelpsom og ærlig, vi fant fort tonen og kom fram til at duo-vogn passer definitivt best til våre behov. I og med at bagen nå løsnes fra understellet ved hjelp av en enkel trykke-mekanisme så er den også minst like enkel i bruk som kombivogna. Siden vi skal ha unge midtvinters er det greit å ha stor nok bag så vi får plass til voksi-posen inni. Det fineste med hele greia var at vogna var på salg til 3.990 :) (ordinærpris 5998) Så nå er vi de stolte eiere av en Simo Rival Duo! hihi :) Joda kanskje litt tidlig (termin i starten av januar) men vi flytter et stykke utafor byen og det erikke bare bare å komme seg inn til barneutstyrtsbutikker i hytt og pine. Nå er det jo unnagjort, enkelt og greit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med ny vogn :D

Vi skal sannsynligvis kjøpe vogn imorra, for de har vogna vi skal ha på tilbud nå, også til 4000 istedet for 6000 :D

Må jo benytte oss av tilbudene når de er! hihi

Skrevet

Skulle bare lissom du ;op

Den går ikke !!

Godt tips - må tenke slikt selv :o)

I dag fikk jeg bilsetet vi kjøpte av et vennepar - wææææ...første babyutstyret i hus....Den er vår !!

Vi skal bruke den !!

Til vår baby...vår første baby...

Kommer til å kikke mye på den ja :o)

Skrevet

Har ingenting å si at man er tidlig ute med handelen:) Det er jo så moro:) Gratulerer med vogna!!!

Skrevet

oi! er d masse tilbud i byen nå eller? På hvilken butikk? trenger ny vogn jeg også! ;)

Skrevet

Er egentlig ikke SÅ skummelt, jeg har riktignok kjøpt vogna, men ikke henta den på butikken enda. Er alene akkurat nå så jeg har ikke bil, bare buss. Må hente den til uka når gubben kommer med bil og henger en ettermiddag for å hente aller siste rest av flyttelasset.

Skrevet

Var selv og bestilte vogn da jeg var 14 uker på vei. Vogna er nå kommet til butikken, men der skal den stå til i slutten av oktober sånn at vi har fått flyttet inn i den nye leiligheta først.

Skrevet

De har tilbud på tre simo kombivogn-modeller iallfall i Fredrikstad, på babyshop...

Vi bor ikke der, men skal kjøre dit for å benytte oss av det tilbudet.

På babyshop i Lillestrøm har de tilbud på en av modellene, men det er til 5000 kr.

Skrevet

Uææ, nå ble jeg misunnelig. Har så lyst å kjøpe vogn, har hatt lyst til det lenge. Men får stadig vekk beskjed om å vente, at det ikke er dårlig tid...hehe...Tålmodighet er en dyd....LOL...:)

Grattis med ny vogn iaffal....:oP

Skrevet

Det er tilbud på Babyverden (babyland) eeeh... den butikken oppe ved City Syk vettu, hvis det er Trondheim du mener på når du skriver "byen" da, hihi :)

Skrevet

Jeg syns også det egentlig er litt tidlig, men... whatevver :D Vi flytter jo på landet nå straks (er vel egentlig flytta, hehe) så da blir det ikke bare å stikke innom en butikk lenger. Dessuten - med et SÅ godt tilbud er det jo bare dumt å vente i tilfelle det skulle dukke opp en gang til... :)

gleder meg til å få hjem vogna ja! den står nemlig på butikken enda... hihi... jeg har egentlig sagt jeg ikke skal jkøpe noe mye denne gangen, men jeg greidde ikke dy meg og kjøpte en liten ting til nybebisen likevel, en bitteliten bamse med sånn knitrestoff inni :) den var så søt!

Skrevet

Jeg også tenker sånn, at, samma det om det er tidlig. Men får ikke samhold med resten her...:) Moren min som skal kjøpe vogna sier det ikke haster, og samboer sier det. Men jeg sier det haster...hahahaha...

Kommer til å gå rundt i stua med vogna etter vi får den, kommer til å se helt mongo ut...men det blåser jeg i altså..:)

Man sier til seg selv at man ikke kommer til å kjøpe så mye men jeg tror de fleste kanskje går på en smell. Det kommer jeg til å gjøre...:) Men det gjør ikke no..:) Jeg har sååå lyst til å kjøpe noe, kjenner pengene brenner i lommeboka...hehe..:)

Skrevet

Har ikke så mye penger som kan brenne dessverre, hehe... det fine er at vi har omtrent alt vi trenger fra forrigemann, så det eneste vi egentlig MÅTTE kjøpe denne gangen var vogn. Jeg har også sikla noe enormt på den indiske hengekøya til knøttet, har fått gubben halvveis på gli faktisk :) Den er bare helt herlig!!!!!!!

Skrevet

Ja, jeg har sett den senga, den er jo kjempe fin. Men hvor lenge kan de bruke den senga?

Skrevet

Vi tenkte ikke å bruke den så mye som seng egentlig. Mer som hvilested på dag og kveldstid. Når knøttet vokser ut av den kan den brukes som hengestol til søstrene på lekerommet :) Ser ut til at de kan sitte i den til de blir ca 8 i hvert fall, ser sånn ut på bildet på nettsida.

Skrevet

Gratulerer :D:D

Morsomt d ka-ping!

Selv vant jeg vogn her på bim i påskekonkurransen, og da var jeg....10 uker på vei ca hehe :) Det tok en stund før vi hentet den da, men nå står den i eska si i boden. Har ikke pakket den opp enda. Vi skal flytte så det er greit at den er nedpakka. Men jeg har vært på babycomfort å kikka på en likens en da ;) Kjekt å ha vogn i hus :)

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt gal når det gjelder vogn. Jeg har ikke kjøpt ennå men har fått typen med på gli slik at jeg får den vognen jeg vil ha. Med en gang jeg ble gravid var det liksom ikke så nøye hvilken vogn vi skulle ha. Jeg sa til og med at vi burde kjøpe brukt og billig. Nå betyr det mye og jeg sniker i butikken hele tiden. Jeg forstår selv at jeg har klikket litt da...

Men slu som jeg er har jeg altså klart å overbevise gubben om at det er akkurat denne vognen vi må ha.... og den er jo bare rådyr...

Tror egentlig ikke han er så lettlurt, men han orker vel ikke gnålet mitt lenger tenker jeg. Han er i hvertfall snill!

Men takk dere andre for at dere er like gale som meg:-)

Skrevet

Føler meg ikke gal egentlig.... hehe... egentlig føler jeg veldig praktisk og safe.... Jeg kjøpte ei vogn vi hadde bruk for, ikke den jeg syns var penest, og jeg endte opp med ei vogn på salg, ikke til fullpris :) syns fire tusen for ei splitter ny barnevogn er ganske ok jeg :)

Skrevet

Både sambo og jeg mente at vi måtte kaste oss på et så bra tilbud..

både mamma og svigermor var helt enige :)

Skrevet

Det var et godt tilbud. Enig med deg. Mente ikke at dere var gal fordi dere kjøpte vogn.. jeg merker bare at jeg selv tenker tenker veldig mye på det og skulle helst hatt den nå slik at jeg kunne prøvd den osv... Mener selv at jeg er blitt litt vel mye opphengt i dette.. noe jeg ikke trodde jeg skulle bli, hehe..

Skrevet

Det er utrolig hvor opphengt en kan bli skal jeg si deg :) Men det er heldigvis heeelt normalt. Jeg fortalte farmora mi at jeg hadde kjørt litt rundt med en bamse i barnevogna på stua da jeg venta førstemann. Hadde egentlig regna med en kommentar på at jeg var litt loco, men til svar fikk jeg hennes fortelling om at da hun ventet min far (hennes førstafødte) dyttet hun noen av strikkeklærne fulle av håndklær så det skullle se ut som en baby, la dem i vogga og sang for "den lille"... hehehe, det er altså over 50 år siden... :) Så det er nok sånn vi blir rett og slett, når vi venter må. Litt smårare altså :)

Skrevet

Godt å høre at det er normal!

Stakkers kjærestene våre som må leve med oss, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...