Gå til innhold

IKM etter SA.. Mulig gravid? ?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har vært borte i et par uker.. Prøver å ikke bli helt oppslukt, men det er jo sånn en hyggelig gjeng her, at det er ikke lenge en klarer å være borte:)

Jeg vegynte å blø 21 juli og blødde i 5 dager. Nå er det 4 uker siden, og med min syklus skulle mensen komme i går, eller rundt det. Er det sjans for at jeg kan ha blitt gravid? Eller er det ikke håp?

Jeg er trøtt som en strømpe og stikking i magen og korsryggen. Sure oppstøt.Mange tegn, men kan jo komme av andre ting?

Setter pris på svar!!:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5688351-ikm-etter-sa-mulig-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, leste akkurat innlegget ditt på side 2, og nå var du sannlig her igjen! .-) Magic, hehe! :-)

har desverre ingen gode svar å komme med, men jeg er i samme situasjon selv... sa 16.juni. Etter "vanlig" syklus var ikm 15. juli (teller fra første blødningsdag i sa'en, jordmor sa at når man mister så tidlig som mel uke 5-7, kan man regne som om det var en mens...), men her går jeg altså og venter på TR. Bare neg tester, senest i går. Synes jeg kjenner mange symptomer, vanvittig ømme brystvorter og følelse av å ha melkespreng, mye do-springing og en litt sånn "rar" følelse i kroppen. Kan jo være framprovosert av et inderlig ønske om å være gravid igjen, naturligvis. Elller pms...

Annonse

Ja, det får da være måte på frodig fantasi, eller... ? :-) Har ikke tenkt å teste før uti neste uke en gang, hadde egentlig tenkt å slå meg til ro med at jeg ikke er gravid siden jeg bare får neg tester, men symptomene vil liksom ikke avta... Har spurt jm ang evt rester av hcg i blodet, men hun mente at siden jeg mistet såpass tildig var det lite sannsynlig at det ville henge igjen så lenge som 1mnd etterpå.

Krysser fingrene jeg også!! :-)

hehe, kom plutselig på at jeg treffer en healer i morgen, kanskje han kan se noe...

Healer?

Så spennende! Ja, det er verdt å spørre:)

Hcg nivået mitt har sunket etter sa. tok en test en uke etter sa som anbefalt av jm, og den var neg.. Så når jeg tester nå så er jeg ikke redd for at det slår ut pga den forje graviditeten. Var 5 og en halv uke på vei da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...