Gå til innhold

November: noen som har termin omkring 6 november?:)


-Helen-

Anbefalte innlegg

er det mye liv i magen? :)

hos meg er det mye liv, men jeg merker sparkene mest helt nederst i magen. føler det er mest liv om kvelden når jeg skal legge meg og når jeg våkner :) ellers vokser jeg som bare det, hehe....føler jeg ser høygravid ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 4 november!=) Hvor er du fra? Når jeg spiser frokost, våkner han med engang. Er ikke så mye action på selve dagen, bare spark nå og da, men når kvelden kommer så er det full liv. Magen min vokser også som bare det, de siste ukene har den bare sprettet ut:) Jeg kjenner bevegelse nederst i magen og på høyre side. De kraftigste spakene kjenner jeg på høyre side. Kjenner du at babyen din hikker? Vet du hvilket kjønn du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej har termin 8. november. Her kan det vere liv når som helst, men mest etter mat. Ligg langt nede da og når ej kjøre bil er favorittmålet blæra.... Magen var ikkje synlig før plutselig no i sommer, viss den kjem til å vekse i den farta så veit ikkje ej kor stor ej blir... (allerede fått mange spørsmål: ikkje tvillinga vel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bodd lenge i bergen, men har flyttet hjem til Florø nå:) du da ?

jeg også kjenenr mest beevgelse nederst i magen og høyre side :). jeg er begynnt å bli stor allerede jeg, magen blir større og større, har til og med fått strekkmerker :P om den hikker vet jeg ikke helt....men av og til kan det føles som om babyen smårister litt, vanskelig og forklare.

jeg får en jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse liv her ja. Har termin 6.november. Magen har vokst masse. Mest liv nederst i magen her også, men har fått noen spark helt øverst i magen også. Kommer litt ann på hvordan æ ligg eller sitt. Hvor bor du? Æ bor i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

har termin 1.november og her er det liv:) Kjenner også sparkene best på høyre side, samt når den sparker nedover. Kan sjelden kjenne noe midt foran, men ellers turner den rundt rett som det er. Herlig følelse:) Mange som vet hva de får, det gkør ikke jeg, men tror det blir gutt. Ser ut til at det nesten er bare gutter i november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Planlagt fødsel for oss, så det BLIR 7 november :) 106 dager igjen :) Morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...