Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Er ikke meg da, men sambo.. vet han har avtalt å møte ei jente jeg har forbydd han å se (etter mye roting på fest for noen år siden..)... han har bare avtalt å møte henne, at det hadde vært kos å møtes liksom...
Solita 79 Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Man er utro når man gjør noe med noen som man ikke ville ha gjort dersom kjæresten var i samme rom. Og man er utro når man gjør noe man ikke vil partern skal gjøre mot deg. Ja og ellers syns jeg jo ikke man skal gjøre noe kjæresten din ikke vil du skal gjøre, med mindre kjæresten har helt urimelig krav til hva du ikke kan eller kan da
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Synes det høres helt merkelig ut jeg, men... Han burde da ikke ha noe behov for å møte henne når han har deg, i så fall kunne du fått lov å bli med. Jeg hadde nekta samboeren min å møte henne iallfall! Det er helt greit at han møter venninner, men ikke noen han har rota med tidligere selv om jeg stoler på han. Men, jeg er kanskje litt sjalu av meg, men det er iallfall slik jeg føler det.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Nei akkurat, jeg har heller INGENTING imot venninner..men hu der har vært roten til myyye vondt i forholdet vårt, selv om det nå er 4 år siden... greia er, han har ikke engang sakt at han skal møte henne.. han hadde glemt å lukke msn vinduet han pratet med henne i, så da jeg skulle slå av datan så lyste det i mot meg.. har vanligvis ikke noen interesse av å lese det han skriver, men jeg tenkte at det kunne ikke være andre enn hun som han rota me..(hu har veldig spesielt navn..) så da leste jeg da... føler heller ikke at jeg sneik,siden det faktisk sto åpent.. så..hvofor kunne han ikke si til meg at han hadde lyst å treffe henne for å hilse på? (med mindre han har mer i tankene da...)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Hverken jeg eller mannen min treffer folk vi har stått i med før, av redsel for å såre den andre. Synes det er helt unødvendig å gjøre ting som den andre parten blir usikker av. Og nå som du er gravid burde han tatt litt ekstra hensyn mener nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Er akkurat det samme hos meg, jeg møter ikke gamle flammer eller folk jeg har rota med fordi jeg vet at han blir såret av det.. og så nå da, rett før vi skal bli foreldre... kjempe dårlig timing.. men jeg vet ikke hva jeg skal ta det som? Dumhet, eller utroskap? eller noe annet?
GuttemammaX3 Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 På spørsmålet om når man er utro vil jeg si det er når man tråkker over de grensene en har i forholdet... Tråkker han over dine grenser og møter jenta bak ryggen din så regner i hvert fall jeg det som utroskap... Jeg klarte ikke å "kvitte meg" med eksen min etter at det ble slutt, ikke som kjæreste, men som venn... Vi har delt så mye de seks årene vi har vært sammen, og har et så bra vennskap, at jeg følte det ble helt feil å bryte kontakten. Løsningen for meg var å alltid møte ham sammen med mannen min, la dem bli kjent, ikke la det være noen tvil om hvem jeg elsker, ikke la mannen min ha noen grunn til å føle seg usikker på motivene mine i forhold til eksen... Og han har faktisk selv blitt ganske gode venner med ham etter hvert, selv om det var veldig mange pinlige øyeblikk i begynnelsen... Vil råde deg til å prate med ham, si at du vil ha et åpent forhold hvor dere stoler hundre prosent på hverandre, og at hvis det er viktig for ham å møte henne så kan dere gjerne finne på noe alle sammen, så føler du deg tryggere... Kanskje er det ikke noe viktig for ham å møte henne i det hele tatt, er gjerne sånt man sier når man prater med bekjente man ikke har noe særlig kontakt med lengre, men snakk med ham uansett, så slipper du å gå å tenke på dette... Beklager at dette ble litt langt, fingrene flyr avgårde med meg:) Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå