Gå til innhold

Noen som vet noe om dosering av lakserolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt 3 ss lakserolje, og har gått en del på do den siste timen. Ble også litt kvalm. Noen som vet om man da burde ta enda ett par- 3 ss, eller burde man heller vente og se? (Det er 4 timer siden jeg tok det første gang, og har ingen sammenstrekkninger).

Ps.: Er forresten over termin og har åpning...

Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åpning jeg å. tok 7 spiseskjeer. skjedde ingenting. bortsett fra en gang på do. søstra til ei jeg kjenner tok to skjeer å fødte natta etter..

Skrevet

Jeg fikk bedskjed om å ta 2ss hver 6 time. Gjorde dette, men skjedde ikke noe mer enn at jeg måtte på do. Tok til slutt 6ss, var så lei, men skjedde ikke noe mer. Håper det funker bedre på deg! Lykke til

Skrevet

Jeg hadde nok drøyet det litt med å ta mer, var jeg deg.. Se det litt an ut over kvelden. Jeg tok 1 ss forrige uke, og havnet på føden med tette rier. Det tok imidlertid noen timer fra jeg tok oljen til sammentrekningene begynnte å komme, så vent og se litt. Mine rier gav seg etterhvert, så magen er like stor enda. :o(

Skrevet

Huff...:( Men kan rier gi seg sånn uten videre? Setter de ikke igang fødselen eller noe som helst da?

(Snilt av dere å svare så fort:))

Skrevet

De setter ikke i gang når det er før termin, ettersom jeg fikk beskjed om. Var nok bare maserier jeg hadde, men de var vonde og lange nok, så jeg trodde virkelig det var noe på gang. Menmen..

Skrevet

Jeg tok en halv flaske av gangen, og det resultete i et par toalettbesøk og rier som varte i 5 timer etter første dosen - og 7 timer etter siste dosen (to netter senere)...

Riene hadde litt effekt, fikk to cm åpning, mormunnen kom litt lenger fram og ble "tynnere", men ut over det var det lite som skjedde..

Riene var ganske hyppige fra første tak, ca hvert 5 minutt og varte fra 30-60 sekunder. Etter et par timer kom de hvert annet minutt. Dessverre dabbet de av utover formiddagen, uten noe mer om og men...

Siste natta var jeg overbevist om at riene var såpass sterke at vi burde dra til sykehuset, men i det jeg stod opp og dusjet forsvant de sakte men sikkert... Etter et par timer var de også helt borte.

Nå er det to dager siste siste dosering og fortsatt ingenting som skjer... Jeg er 8 dager på overtid (i følge egne beregninger) og begynner å bli DESPERAT.....!!!! Men, må vel bare smøre seg med tålmodighet, dessverre..

Lykke til, håper lakseroljen fungerer bedre på deg enn på meg...! :-)

Skrevet

jm anbefalte meg 2 ss på formiddagen.har vært på do noen ganger og skal prøve på nytt i morgen.

men er den ikke klar så kommer den ikke.

Skrevet

Er det vanlig å bli kvalm av lakserolje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...