Gå til innhold

Hvor lenge må man vente etter MA for å få fryseforsøk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære, kjære Sunniva...Så utrolig trist å lese at det gikk galt:( Men veldig godt å se at du tenker fremover mot nytt forsøk.

Jeg vet ikke hvor lenge du må vente, men håper du snart er igang igjen.

Varme klemmer fra

Nei og nei Sunniva. Dette var jo virkelig trist å høre. Håper det går bra med deg. Men du tenker jo iallefall på neste forsøk alt,og det er jo bra.

Når du kan begynne igjen, avhenger av om du må ha utskrapning eller ikke. Etter min MA måtte jeg ha minst to mens før nytt forsøk. Tror jeg ringte inn den tredje mens.Hvis kroppen ordner opp selv,tror jeg det holder med en mens.Ønsker deg lykke til og sender over en stor trøsteklem.

Takk skal dere ha, jeg har det helt j.....

Vil bare at alt skal være en drøm, for jeg har jo alle grav.tegn enda...

Og ingen blødning eller smerter.

Må vel ringe St.olavs i dag å høre hva jeg skal gjøre, tror ikke jeg orker å gå rundt med en kropp som tror den er gravid resten av ferien...

Men hvor lang tid kan det ta før kroppen ordner opp selv da?

Hei igjen.

Jeg hvet ikke hvor lang tid det kan ta. Veldig forskjellig. Men så lenge du har fått kons. at det ikke er noe liv,får du nok tilbud om abort-pille el utskrapning. Ring sykehuset.

Føler med deg.

Stor klem fra

Vondt å høre Sunniva! Føler med deg og har tenkt på deg....særlig etter at jeg har opplevd det samme siste dagene......

Det er en helt jæv.....følelse og det føles utrolig urettferdig og bittert. Særlig etter alt det vi må igjennom for å bli gravide....

Vet du om du skal ta utskrapning? For ved en MA så kommer ikke fosteret ut av seg selv....skal du ha medikamenter kanskje?

Jeg håper at alt har kommet ut hos meg. Her var det en SA.....

Hvis du skal ha utskrapning må du nok vente med neste forsøk. Ved medikamenter er jeg ikke sikker.

Fertilitetsklinikken på StOlavs har feriestengt nå, de åpner ikke før i uke 32 sa de på svareren.... Så vi får ikke noe svar hverken jeg eller du før den tid......

Føler med deg.

Klem fra

Annonse

Nå er vi på stedet hvil igjen...

Var på St.Olavs og tok ny UL i dag, og i dag kunne legen se hjerteaktivitet...

Embryoet var lite enda, så det er jo noe som ikke stemmer.

Den var uregelmessig, men dog.

Så nå skal vi se det an til mandag, og ta ny UL da.

Hvorfor skal alt være så vanskelig?

Får jo et bittelite håp igjen nå, selv om vi ble fortalt at sjansene er ørsmå for at det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...