Gå til innhold

*Har så lyst og føde, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg klar, men det virker ikke som magen er det. Jeg har så lyst til og få vondt og bli ferdig med det. Jeg vil møte nurket mitt og få kroppen tilbake noe lunde, ha på seg klær som passer. Jeg har tenkt tanken på og finne på ting som kan sette i gang. En venninne av meg har trampoline, men hun nekter meg og hoppe på den. Men så er det så varmt at tanken på og gjøre noe anstrengede er så lite fristende. Men det skjer nå snart, ikke så lenge igjen. Terminen er 24 så det er jo snart. Min mor tror på ny månene den er vell den 25. En venn av meg har troen på natt til lørdag, det er i over i morgen. Men vi får se hvem som har rett. Den lille kommer når den er klar og ikke når vi har lyst. Men jeg er lei av og vente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg så godt! Er selv en uke på overtid og lei er ikke en dekkende beskrivelse...Fantaserer om klær og om å kunne springe opp trappen. Nå vil jeg se og kose med den lille i magen!!

Må ærlig si at jeg tror lite hjelper ang å sette det i gang, men har litt tro på sex...dersom man orker, da:-)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg begynner også å bli rimelig lei selv om det er 3 og ei halv uke igjen til termin, og kanskje jeg går en del over også. Var på kontroll i går og hodet hadde begynt å feste seg så det er i alle fall en begynnelse på slutten :)

Lykke til!

Skrevet

Nei, jeg vil ikke føde, vil ikke ha denne ungen ut.

Jo næremre termin jeg kommer jo mer distanserer jeg meg fra hele barnet.

Skjønner ikke at det faktisk kommer et barn snart. Sur, irritert, lei av livet og alt. På full fart inn i ny depresjon her ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...