Gå til innhold

Hvordan lage sukkervann? og hvor ofte skal jeg gi det for at jenta mi skal få bæsjet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo hun kan få diare eller løsere avføring av sukkervann,stemmer det.

Prøv med 60ml først og se om det er noen virkning.Det er ikke noe farlig!

Når du lager sukkervann så koker du opp 1dl vann og har i 1ss med sukker og avkjøl det til passe temp.

Annonse

På butikken ved siden av eller sammen med barnemat og div står det som regel et glass med maltekstrakt,kjøp det!!

gir du melk fra flaske? Hvis du gjør det så tar du 1ts med malt når du har varmet opp melka og så rister du godt,dagen etterpå så skal magen hennes/hans bli bra.

Vil anbefale deg i å gi en halv ts ien flaske hver dag,etterhvert som hun vikser så kan du øke,men det ser du ann litt.

Ammer du enda så ta en flaske men 40ml kokt vann og rør ut 1ts malt i den og gi h#n det.

jeg fikk beskjed om å bruke soyaolje og da bæsja han som bare det:)

gir kun mme jeg da, men når jeg bytta merke så bæsja han mye mer, lufta kom lettere ut og han har ikke vondt i magen lenger:)

jeg ga 0,5 ml olje morra og kveld....

blei overaska selv jeg faktisk....

hs likte det ikke no særlig, men så lenge han bæsja så sku jeg bruke det...

fikk jo rådet på føden så...fikk beskjed der om at de hadde slutta med malt nå for søtt og kreftfremkallende....

de sier nå så mye....men malt virka ikke her...

jeg hadde det oppi melka ja, måtte passe på å ikke bruke for mye da det er skikkelig smøring for tarmene.....

aner ikke angående detta fettet jeg asså, jeg bruker det ikke lenger siden den andre maten funker så bra....

jeg bytta til nan H A 1, får kjøpt den på apoteket....

nå bæsjer han to ganger daglig faktisk, og mens han spiser kommer det maaasse luft lett som bare det....tok en uke etter at jeg hadde begynt med den, så var magevondten heelt borte:)

de sa det på føden til meg, at det var kreftfremkalende....Men detta hadde de ikke hørt om på hs, de sier jo noe nytt hele tia da....

er nok ingenting å bry seg om.....:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...