Karoline's*mamma Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Har hatt litt vondt på sida av magen i kveld, sånn skrå ned for navlen. Og no har det blitt verre. Kjem litt sån pulsvis, og gjer veldig vondt når det kjem. Føler ikkje at det er rier, men kva kan det vere? Er jo 1 mnd til termin.. Off, lurar slik på kva dette er!!!! Håpar nokon kan komme med et svar...
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 På høyre side? Der ligger blindtarmen. Men det trenger ikke nødvendigvis være den det er noe galt med. Leste ett sted på nettet at en lege mente det kunne være hormonforandringer eller noe sånn som påvirket fordøyelsessystemet. Uansett.....du kan prøve å drikke biola. Det skal ihvertfall hjelpe (og hjalp meg...) hvis det er det du har.....
Karoline's*mamma Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk for raskt svar. Det er på venstre side, og eg har og på høgre, men langt frå vondt der. Off, blir så bekymra. Får sjå det an, håpar slik det gjer seg. Føler liksom det verste er å ikkje vete, og lure på om alt er bra med babyen.
solastråler Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg ville snakket med en jordmor med en gang. Bedre og gjøre det og vite at alt er bra enn og bare håpe at det går over og at det sikkert ikke er noe galt. Og så viser det seg at det er galt. Men så kan jo alt vere bra, men en fordel og vite det sikkert
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Har du født før? Sikker på at det ikke er rier du har da?
Karoline's*mamma Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2006 Ja, har fødd før, så eg trur ikkje det er rier, men ein kan jo aldri vere sikkert. Har igrunn lite tru på det. Hmm, så gode deke er som svara meg, føler meg ikkje så aleine då. Mannen er jo her, men han er jo mann, hihi.. Kan jo ringe jordmor, men føler eg alt har masa på ho. Vil jo ikkje ringe i tide og utide heller. Måtte ringe i veke 30, då viste det seg at eg hadde uvi.. Men så er det jo bedre å ringe for ofte. Er kanskje litt redd for å bli sendt unødig til føden, då eg har laang reisetid..
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Ja forstår hvordan du har det, med å ikke ville mase på føden. Jeg ble selv hjemsendt 2 ganger. Veldig irriterende. Hvor lang reisetid har du? Må du ta ferje? Du blir ikke så fort hjemsendt hvis du har veldig lang vei hjem.....
solastråler Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Skjønner det med og ville vente med og ringe og slikt, men det er så greit og kunne vite heilt sikkert. Eg hadde en vonde første del av svangerskapet og av og til skulle eg ønska eg kunne ha ringt og snakka meir, men eg gjorde det ikkje. Ikkje før etter UL fikk eg oppfølging og svar på alt som sjedde tidlig i svangerskapet. Først da kunne eg begynne og gle meg over graviditeten. Men før det var det bare bekymringer og eg var redd heile tida. Var sikker på at alt kom til og gå galt. No har alt godt fint siden og gler meg til fødselen. Grur meg litt, men det er fordi eg ikkje vil møte en gynokolog vist han skulle vere på vakt og eg må til og sy som med dei to første. Det er gynokologen eg har litt problem med og som er grunn til alt som eg var redd for i begynnelsen, da ingen kunne fortelle meg kva som sjedde med meg i starten.
Karoline's*mamma Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk for svar og forståelsen. Er så godt å ha nokon å dele det med. Det gav seg litt no, så eg ser det an litt til. Treng ikkje reise med ferje, men er 2,5 t med bil. Og så må vi få nokon til å passe lillesnupp, så eg ser helst at eg ikkje reiser unødig, men kven kan vete om det er unødig?!? Er ikkje så lett dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå