pusurline Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Har klart å bli gravid etter 7 mnd prøving. Fikk vite det samme dagen så jeg strøk på føreprøven til mc,så sorgen min gikk rett over til glede. hehe.. Dette blir spennende.Første gang for meg og sanmboeren min. Har så lyst til å fortelle det til familien min. Når skal dere fortelle det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snart mamma til 2* Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer så mye=) Vi fortalte det til familein vår (foreldre og søsken) med en gang. Venner og kollegaer og resten av familien får vite det etter legetimen i 12 uke. Lykke til med den lille spira=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Grattis!!! Vi fortalte d til alle med en gang vi fikk vite d. Di ville ha funnet ut alikavel pga røykeslutt ;-) God tur videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiona71*2pp Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 GRATULERER Er selv i 12+4, og er bare mer å mer fornøyd hver dag. Har endelig lært meg å slappe litt av, og tro på dette nå.. Vi fikk slikt ett sjokk da vi testet positivt, at vi fortalte det til noen svært nære venner med engang. Etter første ultralyd, når vi hadde fått vite at alt faktisk sto bra til, selv om småen fikk en tøff start, fortalte vi det til alle kommende besteforeldre, onkler og tanter. Neste blir jobb ) Di får vite det når jeg kommer dit igjen, er sykemeldt til 1 aug nå. Så vi har tatt det litt phø om phø. Gjør det som passer dere best. noen sier ingenting i begynnelsen pga faren for å spontan abort... Men i mitt tilfelle tenkte jeg at jeg vil ha behov for støtte fra noen som vet, hvis så sku skje..så...jeg klarte ikke holde det inne ) Lykke til vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 21. juli 2006 #5 Del Skrevet 21. juli 2006 GRATULERER!!!! Jeg fortalte det nettopp. dvs når jeg var 11 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå