Ceci og prinsen. Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Dere som bruker jordnøttolje til å smøre underlivet med: - hvor mye olje bruker dere? - hvor ofte smører dere? - hvor lenge av gangen masserer dere? - er det noen som ikke har tålt den? Kjøpte ei flaske i går, men det fulgte jo ikke med noen bruksanvisning. Lurer også på om det egentlig er noen vits, har 30 dager til termin, og burde kanskje ha begynt å smøre tidligere skal det ha noen virkning? takk for svar! :-)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Du skulle vel ha begynt litt før, men jeg føler det er bedre sent enn aldri...Ca. 2 mnder før tror jeg de sier de som har greie på det.. Jeg smører hver kveld...Men jeg har hørt at man helst skal smøre x 2, det blir aldri noe av her i huset iallefall Jeg bruker nok olje til at den blir glatt og massere, ikke så lett å angi mengde...hehe Masserer kanskje ett minutt eller noe jeg, men skulle sikkert ha massert lenger og...haha Jeg har ikke merka noe som helst reaksjon på den oljen... Smør du, det skader iallefall ikke:o) Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 kanskje den kan brukes på magen og for å forebygge strekkmerker?
LoopyLoo fikk jente 15.07.06 Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Hei på deg Ceci =) Jeg smurte nesten hver kveld de siste 2 måneder i ca. 2-3 minutter. Smurte bare mellomkjøttet (der jeg hadde blitt klippet maaasse sist gang) og jeg revnet bare bittelitt der (trengte kun 4-5 sting, og de kjenner jeg ingenting til nå). Men til gjengjeld revnet jeg masse fremover - men der hadde jeg ikke smurt. Så jeg vet ikke om det hjelper eller ikke, men det skader jo ikke å prøve sånn i tilfelle =) Jeg er forresten allergisk mot masse rart, men jeg reagerte ikke på jordnøttolje iallefall. Ang. mengde: dyppet et par fingre i et lite beger med olje, og masserte i vei =) Da ble det mykt og det virket som om det ikke var vits i å bruke noe mere enn det. P.S. Ikke lenge igjen for deg nå - gleder meg så til å høre hvordan det går =) Skal sende deg mail snart med bilde av gulle-gullet mitt når alle slektinger er ferdig med besøk, osv ;-) Ha en riktig god helg!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå