m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 hei ser mange er på tidlige ultralyder. hvordan får dere det?er den en spesiell grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvemerjeg? Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Alle kan ringe private klinikker og bestille time (f.eks. Volvat), og det koster ca 1000,-. Noen blir henvist fra sin fastlege til ultralyd ved f.eks. sykehus, pga blødninger og mistanke om abort, eller abort i tidligere svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mmami@ venter nr 2 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg har mistet en gang tidligere i sa uke 12,men legen sa ikke noe om tidlig ultralyd for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 3 tette <3 Skrevet 20. juli 2006 #4 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg får ul pga sykdom skjekker at alt er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann-ch. Skrevet 20. juli 2006 #5 Del Skrevet 20. juli 2006 De som går igjennom assistert befrukning får ul tidlig. Fra uke 6. Ellers så kan man få det på private klinikker,men må betale for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 21. juli 2006 #6 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har fått ultralyd tidlig pga magesmerter, men heldigvis fant de ingenting galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 21. juli 2006 #7 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg får det fordi jeg har hatt aborter. Var på ul i går, der var det en levende spire med et fint hjerte som slo..=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babymaker skal ha en jente til Skrevet 21. juli 2006 #8 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg fikk tidlig ul (uke 12) pga at jeg er født med ett syndrom de vet lite om arvelighet.. (fikk 3 ultralyder med spes. på riksen) pluss at jeg har hatt en ordinær og en på sykehuset jeg skal føde for at de ville sjekke opp litt selv pluss at jeg har vært på 3d hehe og på tirsdag skal jeg på den siste ulèn. så da blir det 7.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #9 Del Skrevet 21. juli 2006 Da jeg hadde tatt en hjemmetest, og den viste positivt, gikk jeg til en lege som jobber med kvinnesykdommer og fødselshjelp. Og måten han sjekker om man er gravid på er med utvendig ul som han har på kontoret sitt (noe jeg visste siden jeg hadde tatt test der en gang før). Så da valgte jeg å la han følge meg opp, for det er litt gøy å se det selv:) Nå er jeg 11+2 uker på vei, og skal gå til han/jordmor annenhver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #10 Del Skrevet 21. juli 2006 det er forresten gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå