Gå til innhold

Ka-ping!!! Ang sykemelding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg så at du skrev at du bare får utregning av permisjon for den resterende uka du hadde igjen på jobb.

Skal fortelle om meg. Nå er dette 3 år siden, så jeg vet ikke om det er endret siden da.

Men jeg var sporadisk vikar og hadde kontrakt på 3 mnd.

Jeg fikk da bare 3 mnd sykepenger og da bare utregning for de tre mnd... Av trygdekontoret. Men jeg kom på at de hadde sagt at jeg hadde mulighet for å bli ansatt som vikar etter de tre mnd...

Og da sa trygdekontoret at om jeg fikk det bekreftet så skulle de ordne så jeg fikk sykepenger og permisjonspenger for resten av tiden frem til fødsel.

Så sjekk det!

Om hva som skjer om du hadde fått bli ansatt lengre... Om du hadde blitt lovet det. Om de svarer som de gjorde hos meg så sjekk opp meg jobben om de kan skrive en bekreftelse for deg.... De fleste er greie sånn.

Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker ikke helt i mitt tilfelle, da de har utlyst en stilling eksternt nå som skal fylle den jobben jeg gjør. LItt komplisert, men i hvert fall så er det sånn det er. Da hjelper det kanskje lite om de sier at jeg kunne ha fortsatt - når de har utlyst stillinga....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...