Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg revnet masse innvendig i skjeden ved forrige fødsel og måtte sendes på operasjon etter fødselen. Har mest lyst til å føde naturlig denne gangen også, men er litt bekymret for denne revningen. Vil jeg mest sannsynlig revne der også denne gangen?

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

Kanskje du skulle prøvde bringebærbladlapslene? De skal visst hjelpe til så du ikke revner. Men de kan også sette litt gang på fødselen så du må ikke begynne før du har 5 uker igjen. Jeg revna ingenting denne gang da jeg hadde brukt de.

Skrevet

Min søster opplevde samme som du, revnet masse innvendig pga sugekopp, måtte i spinalbedøvelse og ble sydd leeenge av en overlege. Hun fikk tilbud om KS da hun 2 år senere skulle føde igjen, men ville ikke det. Hennes andre fødsel gikk helt etter boka, ingen revning innvendig.

Forteller deg dette sånn at du ser at det kan gå bare bra andre gang! :-)

Lykke til! Håper det går bra med deg.

Skrevet

Trenger ikke revne denne gangen men jeg ville prøvd bringebærkapsler og start tidlig med smøring med olje sor å forbygge.

Bestandig lettere å revne første gangen enn andre gangen.

Skrevet

Takk for gode svar! Må nok sette meg inn i disse bringebærkapslene. hAR ikke tenkt å ta noe fødselsframbringende enda da mannen min er ute og reiser i et par uker.... Er i uke 34 så det er vel litt tidlig enda. Er litt usikker på den smøringa. Hvordan skal jeg klare å smøre innvendig? ???? Jeg revna ingenting i "åpningen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...