Lapez Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har netopp funnet ut at jeg er 8 uker på vei og 5 dager.... i går på dagen kom det faktisk litt BRUN utflod i trusa!!?? Jeg ble jo kjemperedd, og nå netopp hadde det kommet noen dråper til???? Hva er det?? Holder ejg på å miste??? hilsen kjempeskremt nå:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Ta det med ro. Så lenge det ikke er friskt blod og du har smerter er nok alt helt i orden. Det kan være hormoner som gjør at du blør litt og rift i sjeden eller livmoren. Mange som blør tidlig! Men du kan jo ringe legen din i morra... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei. Har selv hatt blødninger, vært til ul og alt så helt fint ut. Fikk da beskjed av legen dersom du hadde mensliknende smerter i forbindelse med blødning så burde en kontakte lege for ul Ønsker deg lykke til:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juli 2006 Takk for svaaaar! men der er liksom ikke blod vet dere, har aldri hatt sånn før, det var brunt altså, problemet er at jeg har ringt alle leger og jordmødre i trondheim tror jeg, å alle har ferie eller er stapp fule. jeg har time om to uker til fastelgen min som i tillegg er gynokolog og jordmor:) men det er så lenge tiiiiiiil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #5 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg ville sett det ann jeg... Mange som blør uten at det er fare. Så se det ann, hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #6 Del Skrevet 20. juli 2006 Tro ikke du skal bekymre deg for det.Da jeg ventet førstemann,blødde jeg også tidlig i svangeskapet.Nokså mye også(syntes jeg da!!) Men det gikk bra.Finnes jo dem som går gjennom et helt svangerskap med småblødninger. Men for sikkerhets skyld kan du jo sikkert ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snart mamma til 2* Skrevet 20. juli 2006 #7 Del Skrevet 20. juli 2006 jeg har akkurat vært på do og oppdaget det samme. Det var brunt utflod, sånn som pleier å komme 2-3 dager etter at mensen er slutt. Jeg ble redd med en gang, men så kom jeg på at jeg har lest om dette på disse sidene under: fra uke til uke. det er vist normalt å blø litt tidlig i svangerskapet. Jeg er i 5+2 uke. Du kan nok ta det med ro når det ikke er friskt blod. Lykke til videre i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå