Gå til innhold

Vi vil gjerne ha flere med på msn-lista vår

Anbefalte innlegg

Send en mail til [email protected] som inneholder følgende opplysninger:

-msn-adresse

-nick på bim (VIKTIG, så vi vet hvem du er!)

-gjerne navn (så vi vet hvem av kontaktene du er.. de fleste bruker ikke bim-nicket sitt som navn på msn)

-evt. andre opplysninger du vil skal komme på lista

Oppdatert liste sendes jevnlig ut til alle som har meldt seg på lista.

Hvis du vil ha lista tilsendt til en annen mailadresse en msn-adressen må du skrive det i mailen du sender. Den mailadressen vil da ikke oppgis til de andre på lista. Alle mailer som sendes ut, sendes i blindkopi, slik at dere ikke ser adressene til de andre mottakerne. Dette for å beskytte evt. andre adresser dere oppgir.

Det er kun de som melder seg på msn-lista som skal ha tilgang på opplysningene på den. Hvilket betyr at både jeg og dere jeg sender oppdatert liste ut til, må holde disse opplysningene for oss selv.

Hvis noen senere ønsker å endre eller tilføye opplysninger på lista, eller slettes fra lista, må dette informeres om på mail.

Det kan være jeg ikke ser her på forumet at dere skriver dere har meldt dere på, derfor er det viktig at ALLE opplysninger som skal på lista, inkl. bim-nick, kommer med i mailen.

Per øyeblikk er vi 22 stk på lista, men vi har plass til mange flere. Håper flere melder seg på igjen senere.

Hjelp gjerne til med å dytte opp denne tråden innimellom, slik at flere får sett den.

Lurer dere ellers på noe ang msn-lista, er det bare å sende en mail ([email protected]) så skal jeg svare så fort jeg får anledning.

Så håper jeg dere alle får stiftet nye hyggelige bekjentskaper via denne lista :)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...