Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Noen som er rammet? Jeg bare griner og griner. Nå skal det sies at jeg alltid har hatt lett for å bli deppa..Men nå er det ille altså. Vært mye fysisk dårlig i svangerskapet til nå, og vært sykemeldt hele tiden. Vært mye alene, og da blir det verre. Nevnte det for jordmor. Hun ville jeg skulle komme litt oftere på kontroll..Håper bare dette er pga hormoner..
kompemor Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg griner også mye mer som gravid men føler meg ikke deppa... Er mer som å bli angrepet av en hormonbombe som setter meg ut for en stund. Dette kommer spesielt hvis jeg er sliten sulten eller usikker. Heldigvis har jeg en mann som skjønner endel av dette slik at vi lager minst mulig nummer ut av det, virker som det går lettere da. Kan liksom ikke begynne å forklare hvrodan ting henger sammen når det egentlig ikke henger sammen. Håper det blir bedre for deg også når fødselen er overstått. Vet det gjorde det for meg sist, og nå har jeg bare få dager til termin igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Hos meg kommer det i svangerskapet, blir verre og verre jo lengre jeg kommer og etter fødselen er det full blomst i depresjonen. Kjenner at dette går ikke lengre, vil ikke ha ungen vil dra fra mann og barn og aller helst avslutte hele livet. Gjett om jeg skal sterilisere meg nå.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Du må iallefall ta det alvorlig. Jordmora di burde henvise deg til noen som kan dette hær. Hoff må være fælt og gå og ha det sånn, uten og føle gleden med og få et barn...Håper det går bra med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå