Gå til innhold

Svangerskapstegn....


gutt 07 + baby 09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er bare innom her for å titte, tilhører 3.trimester. Mine svangerskapstegn var kun vonde bryster. Derfor ble jeg nok lurt en god stund før jeg fant ut at jeg var gravid. Bruker også å få vonde bryster når mensen er nær.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra med luft i magen noen dager før ikm var mitt tegn. Ellers var det ingen forandring i puppene, og jeg testet 3dager før ikm så jeg rakk ikke å kjenne mensentegn heller. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vont i puppene. men d har jeg jo før mens oxo. mye luft, oppblåsthet, nedtrykk i lysken + stkk og strekk.

 

Og selvfølgelig ingen mens og maaaange positive tester ;-)

5+4 på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 5+1... og jeg er småkvalm om morran, kommer etter ca 10 min etter at jeg har våknet... brystvortene + de prikkene rundt (!) er dritsåre, men puppene ellers er ok. De er forresten D fra før, så de har ikke vokst...hehe...jeg har ikke lyst på sjokolade, tisser til tider titt og ofte... hehe... ellers har jeg kinda mensmurringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg fikk egentlig ikke med meg at jeg hadde noen tegn. Hadde litt ømme brystvorter, men trodde det var på grunn av el eller kommende ikm, også var jeg alerede 5 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sprengepupper, fytti!

Merket det også på veldige øm korsrygg, dette var noen dager før ikm. Og litt småuggen og trøtt..

Ryggen har gitt seg stort sett, men puppene er helt på bærtur, hihi :)

Er 7+5 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye trøtt, kanskje litt mere gretten enn til vanlig. Veldig ømme pupper. Fant ikke ut at jeg var gravid, før jeg var hos legen og fortalte henne om at jeg hadde så vonde pupper.. tok da en test, og vips: jeg skulle bli mamma.. hehe.. Er nå 10+0 (eller som legen sier 11 uker på vei.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...