gutt 07 + baby 09 Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Når kom svangerskapstegnene deres jenter? Og hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
090207:) Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Kom ca en uke før ikm, sinnsykt vonde pupper... Og stoore!! Ellers ingenting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cath78 Skrevet 21. juli 2006 #3 Del Skrevet 21. juli 2006 Mens smerter, men ingen mens kom. Brystene vokste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #4 Del Skrevet 21. juli 2006 Er bare innom her for å titte, tilhører 3.trimester. Mine svangerskapstegn var kun vonde bryster. Derfor ble jeg nok lurt en god stund før jeg fant ut at jeg var gravid. Bruker også å få vonde bryster når mensen er nær. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horn Skrevet 21. juli 2006 #5 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja puppevondt og mensmurring er jeg med på!!!! Også trøtthet......gjesp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 21. juli 2006 #6 Del Skrevet 21. juli 2006 Ekstra med luft i magen noen dager før ikm var mitt tegn. Ellers var det ingen forandring i puppene, og jeg testet 3dager før ikm så jeg rakk ikke å kjenne mensentegn heller. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 21. juli 2006 #7 Del Skrevet 21. juli 2006 Har vont i puppene. men d har jeg jo før mens oxo. mye luft, oppblåsthet, nedtrykk i lysken + stkk og strekk. Og selvfølgelig ingen mens og maaaange positive tester ;-) 5+4 på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enliiitentil? Skrevet 21. juli 2006 #8 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg er 5+1... og jeg er småkvalm om morran, kommer etter ca 10 min etter at jeg har våknet... brystvortene + de prikkene rundt (!) er dritsåre, men puppene ellers er ok. De er forresten D fra før, så de har ikke vokst...hehe...jeg har ikke lyst på sjokolade, tisser til tider titt og ofte... hehe... ellers har jeg kinda mensmurringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 22. juli 2006 Dytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 22. juli 2006 #10 Del Skrevet 22. juli 2006 Jg fikk egentlig ikke med meg at jeg hadde noen tegn. Hadde litt ømme brystvorter, men trodde det var på grunn av el eller kommende ikm, også var jeg alerede 5 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #11 Del Skrevet 22. juli 2006 noen fler? vil vite jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 23. juli 2006 #12 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg hadde sprengepupper, fytti! Merket det også på veldige øm korsrygg, dette var noen dager før ikm. Og litt småuggen og trøtt.. Ryggen har gitt seg stort sett, men puppene er helt på bærtur, hihi Er 7+5 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 23. juli 2006 #13 Del Skrevet 23. juli 2006 Veldig mye trøtt, kanskje litt mere gretten enn til vanlig. Veldig ømme pupper. Fant ikke ut at jeg var gravid, før jeg var hos legen og fortalte henne om at jeg hadde så vonde pupper.. tok da en test, og vips: jeg skulle bli mamma.. hehe.. Er nå 10+0 (eller som legen sier 11 uker på vei.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå