Gå til innhold

Hvor menge ganger om natten ammer dere med barn på rundt 10 uker?

Anbefalte innlegg

De siste to nettene har min lille sovet rundt 9 timer før hun har våknet og villet ha mat!! I går kveld sovnet hun kl21.30 og våknet ikke før kl06.30. Er dette normalt? Hun er veldig blid og fornøyd og spiser ca hver to og en halv time på dagen.

Fortsetter under...

Vi har også en slik periode nå (tørr ikke håpe at det skal vare). HAn er 2 mnd og sover ofte natten igjennom, eller han våkner en gang, spiser og sovner igjen.

Om dage spiser han ofte, gjerne bare to timer imellom. Han sover heller ikke spes mye om dagen, helst bare en time eller to fordelt på tre-fire dubber.

Det varierer veldig her hos oss. I natt sov hun hele natten (fra ca 21 til 07) for første gang. Som oftest har jeg ammet to-tre ganger (23, 02 og 05), det virker som det varierer med været. Når det plutselig ble veldig varmt ville hun ha mat oftere hele døgnet, var vel tørst... og så justerer det seg ettersom hun blir vant til varmen. Håper det varer sånn som det var i natt ;)

Noen babyer sover gjennom hele natten uten mat, en venninne av meg har ei jente som fra 6 ukers alder sov 11 til 12 timer uten mat....Så det er nok ikke noe å bekymre seg over! Hun våkner og sier ifra nåår hun er sulten :) Har selv en gutt på 4 mnd som på den alderen (10 uker) ikke sovnet for natten før midnatt og våknet ved halv fire tiden og så sov igjen til 7 og så opp igjen flere ganger etter det også....ganske slitsomt! Heldigvis ikke så ille nå lenger, men håper på å prøve sleepsense for jeg begynner å savne REM søvnen min.... Lykke til ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...