Gå til innhold

jeg har lyst på vaffler!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her i huset er det min mann som lager vafler, siden mine aldri blir like gode, men jeg har funnet ut at disse ferdigmiksene man får i butikken gjør vaflene gode, når jeg må lage de selv! Hvis du i tilegg har noen risengrynsgrøtrester å blande i, så blir de ennå bedre! :)

Jeg ble veldig overrasket da vi prøvde den ferdige blandingen man fikk i butikken...Hadde litt extra vaniljesukker oppi røren, og vips,- perfekte gode vafler... Og jeg som er så skeptisk til ferdig-pakker.... Disse var knallgode.

Men , jeg skal jo bli mamma nå, så kan ikke drive på med ferdigpakker lell,- må jo øve på sånn skikkelig heimelaga røre :) Jeg skal jo bli mor,- dermed har jeg begynt å øve meg på mors kjøttkaker...hehe...Må jo finne ut en måte å lage dem på som blir min egen... Hmmm, kanskje middag i dag, det?

nå skal du bli mamma så nå får du ikke tid til annet enn ferdi pakker... hehe(mor til to)men 1 l melk, 1 l mel,6 egg, 250g sukker og to gode kniver me smør og litt kardemomme litt stor røre men du kan jo halvere den... bruker denne på jobb får mye skryt for byens beste vafler

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...