07.12.09 Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 hadde spor av proteiner i går og blodtrykket var på 136/82... hvordan ligger andre ann som har termin rundt disse dager?? er vel ikke noe fare ved?
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg var på kontroll for to dager siden, hadde også proteiner da. Jordmora sa det ikke var noe farlig så lenge jeg ikke mente selv jeg hadde noen plager, var visst vanlig på slutten. Blodtrykket mitt var 90/60, har hatt ganske lavt hele veien.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Så lenge legen ikke sa noe og du snart har termin, er det nok ingen fare. Du blir fulgt tett opp nå regner jeg med?! Jeg startet slik i sist svangerskap i uke 34, stigende blodtrykk og protein i urinen....det var svangerskapsforgiftning. Men du er så nært fødsel og de sier at blodtrykket stiger når det nærmer seg. Så er nok ingen fare for din del;o) Lykke lykke til!!
07.12.09 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2006 oki..da går det vel bra da... håper jeg snart kommer i veien,er litt lei nå.. Takk for det.. Lykke til videre med deg også...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå