Gå til innhold

Må han teste seg..?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om min mann får tilbud om farskapstest/dna på noe som helst tidspunkt eller om vi bare kan la det skure og gå og "leve lykkelig alle våre dager". Det han ikke vet har han ikke vondt av....Litt bekymret for om han automatisk blir testet for å bekrefte at han er far til barnet? Har hatt en liten one night på litt feil tidspunkt kan du si (ja - jeg var full og utro), men hadde sex med mannen min både dagen før og etter onenight. Det var bare fyllerør og betydde ingenting for meg. Men da jeg nå har blitt gravid (selv om jeg har brukt p-piller) så er jeg litt bekymret... Noen som kan hjelpe meg - uten å dømme meg..

Fortsetter under...

det eneste er evt hvis barnet blir sykt en gang i livet og trenger hjelp av biologiske foreldre. transplantasjon/blodoverføring e.l. jeg syns "det man ikke vet har man ikke vondt av" ikke passer inn i en slik situasjon. selv om det må være VANSKELIG å innrømme hva du har gjort for kjæresten din, syns jeg du bør være ærlig om saken - og deretter bli sikker på om han er faren eller ei. en slik ting er egoistisk å skjule, og du har fortsatt muligheten der til å rette opp i det. føler med deg, for en slik situasjon må være jævlig å komme opp i. lykke til uansett hva du velger å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...