nina_irene Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Hei... er 25 uker på vei å lurer på om det er flere fra halden her..
^Perlen^ Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Hei Nina_irene! Jeg er fra halden og er selv i uke24:) Oppholder meg mest på babyverden.no - men tenkte jeg skulle stikke innom BIM også! Så er ganske fersk her inne!
nina_irene Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2006 er mest her jeg da.. men koselig at det er flere fra halden her da. når har du termin?
^Perlen^ Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Min termin er 15 november. Så idag er jeg akkuratt 25uker på vei. Herlig altså
nina_irene Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2006 Har egentlig termin 31 oktober jeg da. men regner med at den ikke kommer før i november så er med i begge klubbene.. er 27 uker jeg nå da.. syntes tiden går så utrolig sakte jeg da.. vill liksom ha babyen nå jeg..
^Perlen^ Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Ja, uff er lett å bli utålmodig når man ser alle som allerede er ute å triller... går nok veldig sakte den siste tiden ja.. Jeg nyter egentlig tiden som gravid jeg, og prøver å gjøre ting jeg sikkert ikke får tid til etter fødselen.. lese bøker osv... - men fom september blir det jo pensumlistene som ligger for tur.. Det frister ikke like mye! Kommer du på treffet i dag da? 2.august kl. 12? Le Cafe på Tista Senteret? Jeg tror jeg kommer, - må innrømme at jeg er veldig spent og gruer meg litt - men hadde jo vært kos å møte andre med mage og søte små
^Perlen^ Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Har du fått babyen din du? Leste akkurat en fødselsannonse og tenkte på deg.. fått en liten jente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå