på tjukka med nr 2:) Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Skal hjelpe på med bringebærte eller bringebærkapsler, Jeg er i uke 35 og har begynt å drikke en kopp te til dagen. Er ivertfall ikke skadelig eller farlig. Jordmor annbefalte det på kontroll.,kan hjelpe med å korte ned åpningstiden under fødselen.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 jeg har tar bringerbærkapsler...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 tar også kapsler...hvor mange tar dere? står to to ganger om dagen på boksen, men innbiller meg at jeg har lest her inn at man kan ta flere, noen som vet?
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har fått høre at bringebærte også skal virke forebyggende mot revning. Men jeg klarer simpelthen ikke drikke te i denne varmen
hege_d Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Jeg drakk masser av bringebærte sist gang, og jeg sprakk hele vejen... Jeg mener det er for at livmoren skal trække seg fortere sammen etter fødsel....
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Dersom man ikke orker tanken på te i varmen så lag iste av det :-) Bruk 3 teposer til vel 1 liter vann og ha i litt honning :-) Det reddet meg når jeg modig presset ned mine tre kopper om dagen.. (og den var grei å skylle ned de 3 kapslene jeg tok hver dag og... merkelig at jeg ikke så ut som et bringebær tilslutt..)=
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Jeg er 33+6 uker på vei og har tenkt å begynne på disse kapslene. Må jeg vente til 35 fullgåtte uker eller kan jeg begynne om et par dager?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har 10 dager igjen til termin, men tror ikke det er MINDRE enn 2 uker til ungen kommer.,. Likevel kunne jeg tenkt meg å prøve bringebærte / kapsler,,, Men hvor får jeg kjøpt det? Har sett i både butikker og helsekostbutikker... Ellers har jeg hørt at rømmegrøt og ananas skal hjelpe til... Klem:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Trodde det var bringebærBLADte som var bra jeg?! Det får man ihvertfall kjøpt på de fleste helsekostbutikker.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Øhm.. Skjønner ikke helt hva dere prater om her.Hva kan bringebær kapsler/te hjelpe for? Er i uke 35 + 3 nå,og har ikke hørt noe om dette før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå