Gå til innhold

Hjerterått, men sant...

Anbefalte innlegg

Har akkurat stått i utgangsdøra og viknet farvel til tante. Etter dette besøket har jeg tatt en avgjørelse, fra nå av er ikke tante velkommen hos meg. Prøver ho og komme på nytt, skal jeg låse alle dører og vinduer, og nekte å slippe ho inn.

Ikke bare er ho frekk som stadig kommer ubedt, i tillegg sårer hun meg sånn, og faktisk gjør hun meg fysisk vondt også.. De første dagene hun var her gråt jeg omtrent av smerte pga det hun gjør med kroppen min... Dette er virkelig tanta fra helvete!

Også så kravstor, i tillegg til å kreve å få bo her i flere dager, er hun søren meg dyr i drift også! To ganger i løpet av besøket har jeg måttet handle inn masser av forskjellig utstyr som faktisk kreves når hun er her. Og ikke holder det med en type utstyr heller, og nei da: nå krever hun forskjellig typer av det ene og det andre: noen blå ob, noen rosa, og i tillegg har hun søren meg begynt å kreve at jeg kjøper always igjen også!!! Det har ikke vært nødvendig på flere år!!

Nei, kall meg gjerne følelseskald om dere vil. Men nå orker jeg ikke mer, jeg må bryte med min tante, hun driver meg til vanvidd den ondskapsfulle kjærringa! Og det værste er; kommer ikke til å savne henne et sek..ikke felle en tåre mer for henne.. kommer ikke til å ofre en tanke på henne en gang. Fra nå av, er hun dø i mine øyne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5686293-hjerter%C3%A5tt-men-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...