Gå til innhold

Har sagt d jeg!!


Rosemary

Anbefalte innlegg

Sa d til alle i går! Stor oppstandelse. kjempeskøy :-)

Di ville ha funnet d ut alikavel siden jeg er sluttet å røyke!

 

Enn dere? nån som har sagt d så tidlig?

 

Er 5+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare spørre, gikk det greit å slutte å røyke? slutta du med en gang du fant det ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du slutta å røyke!!

Slutta selv for ett og et halvt år siden, leste boka "Endelig ikke røyker". Veldig bra bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta så å si med en gang. Var og er enda veldig vanskelig. skulle til å ta meg en røyk etter at jeg fant det ut. men fikk sånn dårlig samvittighet at jeg ikke klarte mer enn ett trekk. :-)

 

men ingen som har svart på spm!

Noen andre som sa det til andre når di fant d ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

Sa det til mamma, pappa og søstra mi. De vet hva vi har gått gjennom for å komme her vi er. Men til alle andre skal vi ikke fortelle det før vi er over den værste kneika, ca uke 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til både min og hans nære familie. Delte nyheten da vi var 4uker på vei.. Resten av familien venter vi med å fortelle til.. I uke 11-12 kan vi dele det med resten syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fortalte det også tidlig. Er jo så vanskelig å ikke dele store gleder med noen :). Fortalte det til pappa og svigers og mine to nærmeste venninner da jeg var 5 uker på vei. Ca to uker senere ble det ofisiellt for alle. Tenkte som så, at om det skulle gå galt, så var det greit å få litt støtte da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til svigerfar+svoger, mamma, søstern, 5 venninner... kommer til å ta noen hver dag, for da vet de om vi skulle miste den lille bebisen vår...

 

er 5+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...