Gå til innhold

Da har jeg blitt mamma......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 16.07.2006 kl. 15:14 ble lille Paloma Sofie født. Hun var 50 cm lang og veide 3600 g.

På lørdag i 16-tiden måtte jeg reise på føden da jeg plutselig begynte å blø kraftig, det kom også klumper av blod (dette kom plutselig, deretter var det normal mensblødning). Hadde egentlig regnet med å bli sendt hjem igjen senere på kvelden. Siden det var lite fostervann, ble jeg lagt inn. Det var ingen modning.

Sent på kvelden og hele natten gjennom hadde jeg veer som jeg pustet meg greit gjennom (men jeg fikk ikke sove da...). Ved frokosten neste dag fikk jeg beskjed om at de skulle sette igang med gele utpå formiddagen, men da de sjekket litt nærmere viste det seg at jeg nå hadde 2 cm åpning så de ble enige om å sette meg på drypp.

Jeg ble satt på drypp kl. 11 og 4 timer etterpå var det over. 3 timer med åpningveer og 1 time med pressveer.

Jeg hadde sagt ifra på forhånd at jeg ville ha epidural, men siden det gikk rimelig fort med åpningsveene så kom epiduralen litt forsent. Det begynte å virke akkurat i det jeg fikk første pressrien (så jeg fikk ikke så veldig utbytte av den).

Nå koser vi oss her hjemme med lille tulla vår :-)

Takker for 9 hyggelige måneder her inne. Hadde ikke klart meg uten dere jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

GRATULERER så masse. Og premien er stooor :o)

Kos deg masse med tulla ;)

Skrevet

Gratulerer så mye til der og lykke til videre:=)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye;o)

Fikk lyst på kvikklunsj igen jeg nå.... skal du ikke være her og friste meg mer nå da;-( Jaja, kanskje like greit, hehe.

Kos deg masse med tulla di. 12 uker igjen jeg nå!!

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla deres! Kos dere masse, tida går så fort med disse nyfødte! Lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:-)

Skrevet

Gratulerer med jenta.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille jenta! For et fint og spesielt navn!

Kos dere masse i tiden fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...