Cat&Gullungene Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har aldri gruet meg til å føde, hverken tidligere eller gjennom svangerskapet. Men nå de siste dagene (har 9 dager igjen til termin) har jeg begynt å bli litt nervøs og engstelig. Vet egentlig ikke helt ift hva. Kan jo komme av at jeg er i litt dårlig humør, nœrmest deppa og veldig tiltaksløs (sikker pga alle hormonene). Tenker; hva om noe går galt med meg eller ungen under fødselen, og sånne ting. Eller jeg kan til og med vœre litt urolig for hva som befinner seg inne i magen. Skikkelig merkelig og dumt sikkert, men tenker på dette oftere og oftere. Jeg var overhodet ikke slik tidligere.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 hei,, jeg gruer meg ikke.. gleder meg:-) er det din første eller? jeg har født to fra før.. men det er en stund siden, så jeg er spent...
Cat&Gullungene Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2006 Ja, det er min første. Jeg gleder meg også, det er igrunn en slags skrekkblandet fryd ;-) Ser veldig frem til at noe skal begynne å skje nå snart. Er veldig nyskjerrig på å få møte den lille...
Puttipluttipott*har født* Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har født før, hastekeisersnitt. Gruer meg ikke i det hele tatt denne gangen, gleder meg faktisk veldig. Håper jeg får oppleve en normal fødsel denne gangen;OD Nysgjerrig på den ubeskrivelige smerten de som har opplevd det snakker om, hvor mye verd den er;oD
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Har litt begge følelser jeg da. Har født før, kjempe flott opplevelse, var over 4 timer etter første rie. Men, denne gangen vet jeg at babyen er veldig stor, og er redd for styrtfødsel, så er litt mer nervøs denne gangen. Men, gleder meg til jeg får skikkelig smerter og ting begynner å skje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå