Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 jeg har så vondt,men for lang tid mellom til å dra på sykehuset mente jordmor... noe som kan hjelpe mot smertene??
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Har du prøvd å ta 2 paracet? Det er det de anbefaler på føden.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 nei har ikke det. liker ikke ta tabletter nå når jeg er gravid jeg egentlig. hjelper varm dusj? (ikke at det frister i denne varmen)
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Ja det hjelper med en varm dusj. Spyle magen med varm vann hjelper veldig mot smertene.
milde Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Ved forrige fødsel hadde jeg maserier i flere netter. Til slutt var jeg utslitt. DE sendte meg hjem fra føden med pinex forte og sa at dette ikke gjorde noe. I dette svangerskapet var jeg i uke 31 innlagt med magesmerter og da gav de meg paralgin forte. Sterke saker, men det skader ikke fosteret. Ibuprofenprodukter skal du være forsiktig med. Det er selfølgelig bedre om du klarer uten sterke smertestillende, men pinex forten gjorde underverker med meg. Jeg fikk slappet av og i løpet av kort tid begynte de riene som har noe for seg. Lykke til!
Ajam Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Kanskje det hjelper hvis du legger en varmeflaske over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå