Gå til innhold

Jeg kjenner ikke livmoren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14-0 i dag og har kjent etter livmoren i over to uker nå. Jeg vet vel ikke riktig hva jeg skal kjenne, men vil jo tro at jeg forstår at det er livmoren når jeg kjenner den.. (leter like over skambenet)

Kan jo nevne at jeg fikk høre fosterlyden hos legen min i uke 12 og jeg har ikke hatt noen tegn på at noe skal være galt, men blir veldig bekymret av dette.

Er det noen andre som heller ikke kjente livmoren på dette tidspunktet?

Er glad for svar uansett :)

Hilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke noe å bekymre seg over. Jeg greier ikke å kjenne min, men var hos legen i dag, og hun kjente den like under navlen (jeg er i uke 18).

Skrevet

Jeg skrev et lignende innlegg som deg da jeg var rundt 14 uker for jeg kjente ingenting jeg heller...mange her inne som sa da at de ikke gjorde det heller...men legen fant med en gang...så alt er nok i orden skal du se..bare vi som bekymrer oss for alt mulig rart...hehe...

Lykke til!!

Skrevet

Da jeg skulle begynne og kjenne etter livmoren kjente ikke jeg heller noe. Kjente etter rett ved skambenet, som jeg hadde lest.

Men plutselig en dag fikk jeg sikkert en kynner, og da kjente jeg en hard klump rett under navlen, altså mye lenger oppe enn jeg hadde trodd. Rart egentlig at livmora kunne vokse og gro uten at jeg merka noe, og så med ett kjente jeg det. Hvorfor hadde jeg ikke kjent noe før, liksom? Ja, ja, det gikk nå fint, det er det viktigste!

Skrevet

Det var veldig godt å høre.

Tusen takk, ble litt roligere nå :)

Klem fra

Skrevet

Jeg kjente også på magen om jeg kunne kjenne livmoren. Men da jeg har litt ekstra mage fra før av syntes jeg det var vanskelig. Også fordi jeg ikke visste helt hva jeg skulle kjenne etter lissom. Men så var det en dag jeg sto i dusjen, og skulle vaske navlen, og da kjente jeg at det var litt anneledes enn det hadde vært før. Nevnte dette for min jordmor, og da sa hun at det var øverst på livmora jeg kjente da. Så kanskje det er lettere for deg og kjenne den der....?

Lykke til videre på leting etter livmora he he :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...