Gå til innhold

Ungen har ikke festet seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 13 dager til termin;og magen er fortsatt høy som et hus..

Kjempeslitsomt,for ribbeina...Ungen har ikke festet seg,sa jordmor idag.Blir litt nervøs for å måtte gå over tiden jeg nå..noen som vet om man kan gå og "åpne" seg gradvis selv om hodet ikke er festet?er førstegangs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du!!

jeg har igjen 2 dager til termin og hodet har ikke festet seg her enda heller.. men det behøver visstnok ikke å feste seg før like før fødselen setter i gang...

Skrevet

Det var bra da!..men tror det er sånn at hodet må ha festa seg for at man skal kunne gå og "åpne" seg..så da betyr det kanskje ingen "gratis" centimeter på oss på forhånd.

Hadde vært deilig å fått denne magen ned iallefall,kan jo nesten ikke sitte lenger:(

Skrevet

nei.. da må vi vel jobbe ekstra hardt da... hehe..

vi får di vel ut etterhvert,begynner å bli lei jeg nå,har termin i morgen...

Skrevet

hodet har ikke festa seg hos meg,har 4 dager til termin og hadde i går 3 cm åpning..så da blir det ambulanse hvis vannet går hjemme.

Skrevet

oj..da betyr det at man kan åpne seg selv om ikke hodet er festa!

blir det ambulanse fordi det kommer til å veldig fort da?

Skrevet

har vel helst med infeksjons faren å gjøre,men det kan også gå fort.

jm anbefalte meg også ricin olje i går å da kan det vel også gå litt fortere.hvis vannet har gått.

Skrevet

Jeg har termin i morgen og hodet har ikke festet seg (hadde i hvertfall ikke det på tirdag). Det viktigste når hodet ikke har festet seg er å legge seg ned dersom vannet går, i og med at tyngdekraften og vannet skyller baby og navlestreng nedover og på den måten kan navlestrengen komme i klem. Vet ikke hvordan det er med åpningen når hodet ikke har festet seg, men ville ikke tro det skulle ha noe å si. Rompa fester seg jo ikke hos de som har setefødsler... eller? Det at det åpner seg har vel streng tatt mer med hormoner å gjøre...

Skrevet

Hodet festet seg aldri hos min sønn og har ikke gjort det nå heller. Det skjer ikke med alle, noen har bedre plass i bekkenet enn andre..... Fødselen kom ihvertfall i gang som den skulle og baby fikk jeg selv om hodet ikke festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...