Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Del Skrevet 20. juli 2006 Ikke meningen å kjefte på sykehuset altså. men jeg har hatt veer fra i går. dro på sykehuset i dag for sjekk. den greia som registrer veene,registrerte ingen veer. fikk helt bakover sveis jeg. jeg har jo så vondt at jeg dør snart føles det som om.tok denne registreringa to ganger. så ble jeg sendt hjem igjen. nå sitter jeg her å vrir meg i smerte hvert femte til åttende minutt.fikk beskjed på sykehuset at det kunne ikke være veer eller kynnere for det kom ikke noe opp på den greia. jeg blir frustrert jeg. jeg hadde 2cm åpning. 4 dager til termin.fikk beskjed om å komme tilbake når jeg virkelig fikk veer. ehh,altså når er det da liksom? har jo det nå mener jeg.. jeg er ikke veldig pysete når det gjelder smerte,skal mye til før jeg klager på vondt. nå har jeg sinnsykt vondt... hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Uffda....hørtes veldig irriterendes ut. Hadde det nesten på samme måte selv. Ble hjemsendt med 5 cm åpning og gikk slik i en uke før jeg havna inn igjen. Riene stoppa opp da jeg kom på føden, og ble hjemsendt etter ca 9 timer (hadde jo ikke rier.....). Den siste gangen hadde jeg sååå vondt, men alikvel stoppa riene opp da vi parkerte ¨på sykehuset. Hadde veldig lang vei til sykehuset da. Etter 12 timer på sykehuset (uten en eneste rie hadde jeg plutselig 7-8 cm åpning) tok de vannet og jenta kom til verden etter 1,5 time. Det har seg slik at de riene jeg hadde (og som sikkert du har...) kalles friste-rier. De er kjempe vonde men ikke effektive (åpner seg ikke). Og det er mellom riene åpningen kommer. Tro det eller ei, men jeg har jo selv erfart at 12 timer uten en eneste rie så åpnet det seg fra 5 og til 7-8 cm. Håper virkelig at du snart kommer i fødsel, for det er veldig slitsomt å gå slik å vente og ha kjempe vondt. Er du andregangsfødende? Det er typisk å ha maserier i noen dager før man kommer i fødsel sier de på føden. Spesielt for flergangsfødende. Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå