Gå til innhold

Noen som har hatt mensen og alikevel vært gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg fikk positiv graviditetstest.. så kom mensen.. senere samme dag tok jeg ny test. Denne gangen ble den negativ ( da hadde mensen kommet) Men det var med VELDIG lite urin da.

 

Jeg hadde lagt fra meg tanken på at jeg var gravid. At jeg har opplevd et kjemisk svangerskap der egget ikke ville sitte. Men i natt holdt jeg på å spy.. jeg var så kvalm..

 

Noen som vet? Har hatt blødninger rundt IKM og LIKEVEL vært gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke hatt noen slags blødning enda, og er i 10.uke. Hvor tidlig tok du testen når den var positiv da? tidligere enn 3 dager før forventet mens? Rart at den var negativ etter at du hadde fått mensen da...Men det kan jo skje at testen viser positivt selv om du ikke er gravid, og omvendt! Det er ihvertfall viktig at du bruker dagens første urin,det er sikrest.... Prøv å evt ta en test igjen på noen dager og se, hvis ikke så kontakt evt legen! Kan dessverre ikke gi deg noe godt svar....lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen på IKM dagen. Senere på kvelden kom mensen.. iallefall litt.. dagen etter fossa det. Jeg fikk en veldig positiv test, men det er visst ofte at egget løsner og kommer som mensblødning (har jeg hørt) Men jeg har ikke hatt noen mensklumper denne mensen her. Det har kun vært rent blod uten noen som helst klumper (uvanlig til mensen å være)

 

Det var bare noen dråper som kom da jeg tok den negative testen (var veldig desperat akkuratt i det øyeblikket) siden jeg var glad jeg var "gravid"..

 

Frustrerende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Dette skjedde også meg for noen mnd siden- men siden du testet på selve ikm dagen, så skulle det være sikkrere...jeg var usikker på min ikm dag, og testet først positiv deretter negativ og mensen kom...

Hva test brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, var nok ikke det! Derfor vil jeg ikke anbefale å bruke cb digital før ikm dagen- har hørt om flere som fikk positivt svar på denne før ikm, og senere negativt!!!

Skrev mail til cb, men de stod på sitt og mente at viste det gravid i displayet så var en det- men dette er ikke tilfelle da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg fikk positiv på qr 2 dager før ikm,menslignende blødning på okm dagen og deretter negativ test. dette var i forrige pp,denne pp kom ingen mens og jeg fikk kjempepositiv test.

 

var hos legen i dag og han gikk ut fra at jeg har vært gravid hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensen og trodde ikke jeg var gravid (hadde heller ikke testet enda), men ble så utrolig kvalm og spydde etter som dagene gikk. Kunne ikke annet enn å ta en test. Er gravid. Har hørt at dette har skjedd mange! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...