Gå til innhold

FLAUT problem:-(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lekker... Hoster jeg kan jeg bare glemme alt... Det er så flaut. Hjelper med små Tena - heldigvis. Har sikkert ikke vært flink nok med knipeøvelser til nå. Kanskje vekten min og det at baby bruker blæren min som trampoline også har noe å si? Er det bare jeg som har dette problemet? ...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. har det probleme jeg å.. hadde det før graviditeten å. jeg har født to ganger før.. så viss det ikke blir bra etter jeg har fått hu snuppa i magen.. så må jeg nok søke hjelp.. slitsomme greier..jeg var heller ikke flink med knipe øvelser med den første.. men nr to har jeg knipi i flere år, men har ikke hjelpet så mye.. kansje knipi litt feil å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde litt problem før graviditeten, men nå er det veldig mye verre! Går det an å få hjelp altså? Slitsomt å måtte ha dette problemet resten av livet! Jeg måtte oppsøke lege for jeg var redd det var fostervann som lakk jeg, men heldigvis var det ikke det, men en blir jo litt redd innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier til legen din att du har det problemet.. så for du henvisnig til en urolog viss det er det heter. hehe..men hjelp for du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...