Gå til innhold

modningsprosessen?

Lampe77 , en spire i magen

Anbefalte innlegg

hva vill det si egentlig? att det kan skje når som helst... jeg var hos JM i dag, hu sa att jeg var i modningsprosessen... jeg har hatt mensen murringer i en uke nå.. kynnere, vondt under magen, det stikker i lår og underliv... har min første termin 1 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Modningsprosessen kan være kort eller lang, kommer an på mye. Dette er mitt tredje barn, og livmorhalsen har vært myk og moden siden uke 28. Har gått på bricanyl også vurderte de lungemodningssprøyte pga fare for for tidlig fødsel. Men her går jeg enda, 4 uker til termin og er så moden at jeg har noen cm åpning- men ingenting skjer... Fikk 4 uker før med begge de andre... så jeg venter spent.

Men har hørt dette er mer vanlig med flergangsfødende.

Da datter nr to kom, var jeg på gyn undersøkelse en mandag, der de konstanterte laaang livmorhals, fast og lukket "du går iallefall til termin" sa gynekologen, men vips neste morgen var lille tulla født :)

Ingen kan jo desverre si når det starter, må bare vente å tåle og ikke ha kontroll, selv om disse siste ukene er tunge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay.. takk for svaret... begge mine har kommet en uke før.. så jeg er spent nå, når det skjer... jeg skal i bryllup til lørdag, så håper det ikke skjer noe da. hehe.... vi for vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Leste innlegget og begynte å lure litt, for jeg er 34+4 og kjenner det samme: mensenmurringer i rygg og mage og stikkninger i lår og underliv. Har kjent det særlig siste uka. Hva betyr dette hos meg? Noen som vet? Er det modningsprosess....og så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...