Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe....jeg har snudd opp ned på døgnrytmen da....

Men jeg måtte jo bimme litt etter filmen, itilfelle noen skulle ha vært inne og skrevet noe ;op lite trolig....men er lov å håpe...

6 MND !!! hva er det jeg har begitt meg utpå !! Det sto ikke noen plass på nettet....forresten kommer det en bruksanvisning med når man har føda ??

Hehehe....maten er lunken når jeg er hjemme da. Er 10-15 min fra Drammen....Føler jeg bor på bygda, men er et tettsted. Men er ikke langt til andre plasser å skaffe seg mat. Men er ikke det vi som regel vil ha.

Nam...firkløverkake !! Er knalldigg, til jeg fant ut jeg var allergisk mot hasselnøtter - går jo fint med mandler da. Har sååå lyst på sjokoladekake, får holde meg en uke til !! For i barnedåpen skal jeg spise kake - masse kake....

Så kjekt for henne da !! vi hadde et gammelt ødelagt lysthus som vi brukte til lekehus - var kjeeempegøy....Misunner henne huset ;op Håper hun slipper en dust som har forandret seg til en 2-åring og bare roter og drar frem leketøy og ikke gidder å rydde etter seg.... ;o)

Ha en fin kveld !!!

Nå kommer snart ei BIM venninne - så skal vi spille playstation med gubben og så kose oss med indisk mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ææææææææææ, slimproppen gikk akkurat nå.... Hjelp, kanskje jeg blir mamma snart da... Men kan vel gå opptil 4 uker enda vel? Mener jeg har lest noe om det... Sist merka jeg ikke at proppen gikk, men var ikke i tvil nå nei. Våkna da gubben sto opp kl 6, fikk ikke sove, så jeg gikk på do og fant meg et glass vann 6.20. Gikk og la meg igjen, men fikk fortsatt ikke sove, ca 7 ble jeg våt etter å ha hosta litt, sto da opp og var litt redd for at det var vannet som hadde begynt å gå, både mamma og svigermor er på jobb i dag, så da vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av snuppa om jeg måtte på føden.... Men det var nok ikke fostervann, det var masse blod i trusa... gikk på do og der kom proppen gitt... Litt spennende da, nå er jeg et skritt nærmere fødselen... Kan vel endre nicket mitt til "fødeklar" nå tenker jeg...

Fikk ikke noen bruksanvisning sist, verken på fødselen eller på tiden etterpå, men nordmenn bruker jo ikke bruksanvisninger. Prøv først og spør etterpå... ;o) (Kan anbefale en bok som heter "Mamma for første gang" av Gro Nylander, den er kjempebra!! Nesten som en bruksanvisning ;op)

Playstation ja, har ønska meg det i flere år jeg... Men gubben er ikke interessert... Så jeg må vel vente litt til, så jeg kan kjøpe til snuppa og bruke det som unnskyldning....

Får vel spise litt frokost jeg da, og vente på at snuppa våkner...

Skrevet

wææææ....kødder du eller !!

NÅ ???

Jeg hadde dødd på meg....det skal jo skje meg også....hehehe..... kommer til å bli helt skjelven....

Når du har 40 dager igjen så er du vel fødeklar eller var det høygravid ??

Er den boka med masse tekst eller bilder ? Orker ikke et leksikon til med mest tekst...booooring....

Da synes jeg at du kjøper en til deg selv som gave for din innsats, eller aller helst så bør han kjøpe det du ønsker deg siden du har bært på dette krapylet for ham ;op

Du var tidlig oppe - glemmer jo helt bort at du ikke jobber.....

I dag har jeg vært kjempeaktiv...sliter med ryggen og bekkenet nå.

Har rydda ute for buskvekster, fylt opp hengeren som vi fylte opp med søppel og dritt..., ryddet og satt på masse klær og gjort masse små ting som har blitt utsatt leeeeenge....Vaska bilen (i maskin da).

Har sååå vondt........Men det var verdt å få gjort ting...bare synd at jeg ikke er 100 % frisk slik at alt var som en lek....

Hold meg oppdatert !!!

Skrevet

Ble litt skjelven jeg å ja... Er jo fødeklar, er ikke det, men var liksom ikke helt forberedt på det sånn tidlig på morgenen.... Fikk ikke sove noe mer da nei... Ofte våkner jeg i 6-tida når gubben står opp og da er det ikke alltid like lett å sovne igjen... Finner ikke rett stilling lenger, må nesten ha heis for å snu meg i senga... Har ennå litt jeg må ordne før lille Ruth kommer, men hun kommer nok når hun er klar, ikke når mamma'n er det...

Kan jo gå laaang tid før det skjer noe selv om slimproppen har gått da, men kroppen kjennes liksom litt annerledes ut nå... Vet ikke om det er psykisk jeg... Var på sangen i stad og da sa en av mine storesøstre at hun syns magen har sunket veldig siden i går... Så jeg får bare håpe :o) Har egentlig tenkt med på ikea på onsdag da, men... Gubben skal til Bjerke med den ene hesten vår, så jeg tenkte det var greit å få med den senga til snuppa som jeg har lyst på når vi likevel er i Oslo med hestehenger :o) Får se an formen da. Skal til legen i mårra da, tenkte kanskje be henne om å undersøke om livmorhalsen er moden. Så vet jeg hvor jeg står... Trur ikke jeg bestiller ny time til legen jeg, har time til JM neste uke, og etter det så trenger jeg forhåpentligvis ingen flere timer....

40 dager igjen = høygravid, 3 uker (37+0) = fødeklar. Så jeg er offesielt fødeklar i følge bim i mårra. Men siden slimproppen gikk i dag så snek jeg en dag på forskudd....

Boka er nok med mest tekst, men slettes ikke booooring. Forfatteren bruker masse eksempler fra pasienter hun har hatt. Du får se litt på den om du er innom en bokhandler. De fleste har den. Du trenger egentlig bare den :o)

Flink du har vært i dag da! Slappe av i mårra da, ikke slite deg helt ut vettu vennen! Hadde egentlig planer om litt shopping før legebesøket i mårra, men snuppa har visst feber, så da blir det nok ikke noe barnehage i mårra. Så da får jeg være hjemme til gubben kommer hjem og jeg får dratt til legen...

Skal holde deg oppdatert ja, sier nok fra her inne før jeg evt drar til føden, når den tid kommer.

Skrevet

Damn girl...en av hestene våre !! hvor mange hester har du og er du søkkrik eller ????

Jeg får kikke på den boka - er litt greit å ha en liten hakkespettbok liggende itilfelle..

Gubben har fått helt dilla på playstation etter han satte den opp - spiller et bilspill og er sååååå konsentrert at han snur føtter og hodet sitt og har DE grimasene, mens han spiller og han høres ut som han har Tourettes syndrom..er ikke fine ting som kommer ut av munnen hans når det går gale eller er veeeeldig spennende. Må få meg et videokamera og ta det opp - ler meg ihjel av å se på ham.....

Men har fått streng beskjed fra gubben at i morgen så får jeg ikke gjøre annet enn å lage middag til ham - sleipe jævel ;op

Han fant meg sittende på gulvet på vaskerommet tidligere og ble helt forskrekket. Jeg var sur på ham så jeg gikk ned og holdt på med klesvask og hadde en strikkejakke til sentrifugering - tok 8 min og da gadd jeg ikke gå opp og vente og komme ned igjen. Er så slitsomt å springe opp og ned...Han trodde det var noe galt ;o) Men bra han kom. ryggen hadde låst seg så jeg måtte ha hjelp da jeg skulle reise meg !! Hahahaha.....

Fant er så merkelig - han må ha merka at jeg er vond i kroppen nå. Han har bare kommet bort til meg forsiktig og vil ha kos eller setter seg ned ved siden av meg....Har dulla litt med ham i dag da...

Stakkars jeg er så opp og ned med humøret mitt og det går utover ham.

Han er sååå herlig nå - når han er nyvasket så skinner pelsen hans og han er så god og myk.....hehehe....han lukter sitron ;op

Blir speeeeeeeennende når lille Ruth kommer !!! wææææ.....

Skrevet

Hvis du har erfaring med hester vet du vel at man ikke blir søkkrik av travhester.... Hvis man ikke er en av de ytterst få heldige som får en "kanon" da... Er mannen min som driver med hester da, bare leier de ut og pynter møkk jeg.... Møkkajobben med andre ord... Har nå 3 kaldblodshester, en hingst på 11 år, Vibergs Lasse, han skal starte i mårra, han har kjørt inn 500 000, så han har egentlig vært ganske flink :o) Så har vi en hingst på 2 år og i går henta han ei avlsmerr, så vi får føll til våren :o) Blir ikke med til Oslo i mårra da. Litt kjipt om vannet skulle gå på Bjerke liksom... Vil jo helst føde på Gjøvik, og med min raske fødsel sist er det nok greit å være nærmere Gjøvik enn 1,5 time....

He he, måtte le da jeg leste beskrivelsen din av gubben din som spiller playstation... ;op

Var oppe tidlig i dag du ser jeg. Sov til 9.40 vi :o) Kjempedeilig!! Var våken flere ganger, men sovna igjen. Snuppa har ikke så mye feber nå, men var visst kjempevarm da mannen min var innom henne i dag tidlig kl 6. Så vi får nok holde oss inne i dag. Jeg skal til legen 14.15 da, så mannen min kommer vel hjem til da.

Ikke noe mer tegn på at lille Ruth skal melde sin ankomst da, er jo bare 37+0 i dag, så det haster jo ikke enda... Men Ida Marie kom da jeg var 38+0, så om en uke er det greit... :o)

Vi snakkes da :o) Ta det med ro i dag du da!! Hva blir det til middag i dag da? Hadde kokot torsk i går vi, så da blir det fiskegrateng i dag ;o)

Skrevet

Trodde alle med hest var rike jeg....men hvis man har en ponni så var man bare wannabe og lekte rik ;op hehehehe.......

Jeg sover så dårlig fordi jeg kan ikke slutte å drikke rundt 7 på kvelden - er jo så tørst for tida. Så da blir det til at jeg må opp på do flere ganger om natten og da får jeg ikke sovet skikkelig. Våkner da tidlig og får ikke sove - har en del sure oppstøt hele tiden og da står jeg opp og lager nistepakke til gubben og rundt den tida han står opp så legger jeg meg igjen...Veldig dumt !!

I dag blir det stekte kjøttpølser med potetstappe - fikk lyst på det igår. Og gubben har faktisk begynt på det så jeg skal ikke stoppe ham... Dette er lettvint mat for ham så da får han vise hvor flink han er ;op

Jeg furta da jeg kom hjem i dag - han hadde glemt 2 sorte puter i sofaen så bikkja har ligget på dem og er nå hvite !! Ble gaaal fordi dette ga jeg beskjed om for lenge siden nå - gjemte faktisk putene til sofaen inne på et rom så han ikke skulle ha dem i sofaen. Er så lei av alt hundehåret - han hadde lurt med seg hunden i senga før jeg kom hjem.....merka det med en gang, enda han prøvde å glatte over. Ser det på måten senga var litt uryddig. Grrr......

Var en veldig god oppskrift jeg brukte til fiskegrateng sist gang - så nå har jeg funnet den som vi skal ha i vår lille famile :o)

Bare 37 uker på vei !! Du er jo fødeklar kvinne !! Så du vet aldri nå - hver dag blir som å gamble ;op

Regner med at en eller annen dag så står det bare kort : er på vei til føden, vannet gått - sees.

Eller : har født !

hehehehe........

Skrevet

Stekte pølser og potetmos er godt da!! Nam!! Trur jammen jeg må ha det en dag snart. Ikke helt slankemat for gubben da, men jeg får lage masse salat til, så blir det nok bra :o)

Var hos legen i stad da, ble nesten sendt på føden for sjekk, siden det hadde kommet noe "vannlig" sammen med blod før slimproppen gikk... Hu lurte på om vannet kunne ha gått... Men etter konf med føden skulle jeg bare ta det med ro og vente. Har jo ikke merka noe i dag. Kom et blodkoagel da jeg var på do i natt, men det var vel bare rester etter slimproppen tenker jeg. Men hu trudde ikke hu kom til å se meg på ktr igjen :o) Skal til JM neste uke da, så evt til legen uka etter, men da trur jeg kanskje jeg er blitt mamma ;o) Håper det vertfall!! Håper ikke det skjer noe i mårra ettermiddag/kveld da, mens gubben er på Bjerke... Men det ville jo være typisk.... Kan vertfall ordne bagen så den er klar ;o)

Hundehår i sofa'n og på puter er nesten umulig å bli kvitt... Skjønner du ble irritert ja! Pus røyter litt hun og da, men ikke som en hund... Menn trur innimellom at de er så lure, men så er vi enda lurere :op

Du er jo snill da, som smører niste til gubben din :o) Håper han vet hvor heldig han er? Min kjære kjøper mat i kantina han, de har salatbuffèt, kjempegodt!! Men dyrt i lengden synes jeg da... Men det er hans penger...

TV-kveld i kveld da ;o) Jakten på kjærligheten og Anatomic Grey. Og så tok jeg opp 71 grader nord i går som jeg ikke har sett på enda. Så da er kvelden planlagt :o)

Snakkes da!!

Skrevet

hehehe....han tror han er kjeeempelur...Kjøpte en Smil til ham på lørdag som et hint etter vi kranglet litt - men han ville ikke ha den da. Så jeg har hatt den liggende i veska - tok den ut i dag og la den i gangen i en skål. Ikke på kommoden hehehe....har byttet den ut med et høyt skatoll som hunden ikke når opp til...

Så etter middagen så er gubben ute i gangen og jeg hører forsiktig riving av papir - spør om han tukler med sjokoladen..Neeeeii....kommer inne gumlende og forsvinner inn på kjøkkenet. Så jeg tasser ut og ser sjokoladen der jeg la den, men feil vei....han har snudd den siden han åpnet og gjemte den bak capsen sin....og på kjøkkenet så bråsnur han seg når jeg kommer og jeg ser noe hvitt i munnviken...han ville ikke si hva han spiser på. Så jeg må lete - måtte tilslutt be han puste på meg. Hahaha....han trødde i seg en hel skumbolle på en gang !!! tulling.....

Synes at jeg kan lage nistepakke til ham siden jeg er hjemme og kan legge meg igjen - ellers spiser han ikke og er døsulten når han kommer hjem. Eller han kjøper noe usunt på veien - han har en jobb hvor han kjører rundt hele tiden. Han setter stor pris på det og sier jeg ikke trenger å stresse med å stå opp bare pga. det, men det er litt kos også :o) Øver meg på å lage nistepakke - til Junior......

Så spennende - er ikke lenge før du er mamma igjen !!!! Da må vi finne en annen måte å skravle på....eller vi kan parkere på en eller annen nettside og bruke forumene ;op hehehehe.....

Håper du ikke må føde når han er langt borte....det hadde vært kjipt.

Håper jeg er heldig med at det ikke er masse eller helst ikke noe snø - jeg føder før tida og at gubben er rett i nærheten..helst hjemme. Men mora mi er der så hun hjelper meg, men jeg vil ha med gubben på sykehuset....

Det er gøy med hund, men til tider så irriterer det meg siden han røyter mye og jeg går mye i mørke bukser....kunne ikke gubben valgt en nakenhund !!! er det for mye å be om ??!!!

Blir skikkelig kosekveld på deg ;op håper du har nok tv godt da !!!

Skrevet

Ikke noe tv-godt i går da, klarte meg med et stort glass med vann. Men måtte jo opp kl 3.30 da, for vannet vil jo ut igjen... Men det er egentlig greit å våkne på den tida, for da får jeg vertfall sove igjen. Hvis jeg våkner kl 5-6 er det ikke alltid like lett å sovne igjen...

Sol fra skyfri himmel her i dag :o) Så jeg og snuppa får nok komme oss ut en tur snart tenker jeg. Må smøre litt niste til hestekaren min først :o) Så han ikke sulter på turen. Ellers har han vett på å kjøpe seg noe han da :o) Men som du sier blir det nok ofte noe usunt da, det er det som er lettest å få tak i.

Snuppa driver å triller rundt med dukkevogna si her, "huss, bebi sæv" sier hun :o) Så søt da ;o) Trur det kommer til å gå bra når babyen kommer jeg. Litt sjalusi må en jo regne med, men det skal jo bare mangle da, hu er jo vant med å ha mamma og pappa for seg sjøl, nå må hun dele oss med en liten baby.

Vi snakkes! Er nok her igjen i kveld tenker jeg, alene som jeg er.... ;o)

Skrevet

Ha !! i dag er jeg oppe enda....har vært inne på Skravlesiden og slengt litt med leppa....

Kroppen min har innstilt seg på å våkne i 6-7 tiden og ikke falle til ro - så da må jeg lage nistepakke og spise frokost før jeg blir søvnig igjen...

I dag gikk jeg og sambo tur sammen med hunden - han nevnte det igår. Litt mer koselig det enn å gå alene...jeg var helt i skyene og klenga på ham ;op hehehehe......

Det er for tragisk at når man er litt sulten eller vil kjøpe noe fyllende uten å måtte sette seg ned i en restaurant, så er det eneste tilbudet usunt - og det sunne av dårlig kvalitet. Har mange ideer, men det er det å tørre ta sjansen på et sunt og godt alternativ og tanken på at hvis det skulle gå bra så er det myyyyye jobbing. Ville jo gjort alt selv og det går ikke i lengden...Gubben smiler alltid så fornøyd når jeg legger meg igjen og forteller at jeg har smurt nistepakke til ham. Han har fått skikkelig sansen for dem :o) Og han går ned i vekt fordi han spiser regelmessig nå.....

Går nok bra - ihvertfall hvis hun får ta del i så mye hun vil slik at hun føler seg inkludert.....Alle jenter liker vel søte små babyer :op

Utenom meg da - tok søren meg 27 år før jeg syntes babyer og barn var søte....;op Sikkert fordi jeg tenkte på hvordan jeg var hahahaaha....

Skrevet

Hei bølla! Prøve å skremme meg sånn inne på min tråd med Cafè mocca. Vet ikke om jeg egentlig vil ha deg inn på 3.trimester jeg nå... ;op

Gubben er nå snart på Bjerke tenker jeg, ringte han i stad og sa at vannet var gått ;op He he, han syns ikke jeg skulle tulle med slikt ;o) Har egentlig litt jeg skulle gjort her, men jeg får vel ta det litt kuli i kveld tenkter jeg. Sånn for sikkerhets skyld liksom... Trenger liksom ikke fremprovosere fødselen når han ikke er hjemme... Den ene søstera mi er "stand in" da, tilfelle noe skulle skje.

Så du hadde vært på skravlesiden i dag tidlig, hun der Gulli må jo være helt ko-ko. Liker å provosere vertfall...

Gikk tur i stad jeg da, sammen med snuppa og Tarzan (den ene hunden). Snuppa hadde med dokkevogna da, med 2 babyer i. Gikk ikke langt, men jeg kjente det sprengte på i fingrene... Blir helt stive... Gleder meg til å slippe snart nå ja! Ikke lenge siden jeg storkoste meg med graviditeten og magen, men nå skal det bli godt å få ut babyen ja!

Du er ikke alene om å ikke like babyer da, ei venninne av meg har hele tiden vært bestemt på at hun ikke skal ha barn. Hun har fortsatt ingen, men er ikke riktig så anti nå da, så hun blir nok mamma hun og. Hun studerer medisin da, så jeg skjønner at hun ikke vil ha riktig enda...

Skrevet

Ble du ikke skremt ?? :o( så synd......

Åååå - du gleder deg nok til jeg kommer inn der på fredag :o)

Stakkars fyr blir jo helt stressa om han er så langt borte fra deg og vannet går !!!

Tok sikkert helt av på skravlesiden da jeg logga meg ut....hun har blitt helt hekta nå....

Lagde hjemmelaget kjøttsaus i dag - ble knallgodt !! Er nå sprekkmett !! Ååååå ..........hvorfor skal jeg alltid forspise meg ??

Hehehe....tok en kjapp tur og traff noen BIM jente

r og spiste en knalldigg eplepai med is og kaffe mocca...Gubben ringte mens jeg satt med dem og måtte nesten fortelle ham hva jeg gjorde hehehe....han trodde jeg var hjemme og vasket klær og lage mat. Han lo da jeg fortalte om kaka...jeg er et kakemonster ;o)

Får ta klærne imorgen heller ;op orker ikke tanken på å gjøre husarbeid nå. Jeg duger ikke som husmor - er mer interessert i å sitte og skravle med venninner og spise kake og drikke kaffe.....

Skrevet

God kveld. Har akkurat sett på "Et lettere liv" på tvn, de ungdommene som skal endre livsstil. Gleder meg til jeg får et lettere liv og... Men trur kanskje jeg går ned i vekt litt kjappere enn dem.... Vertfall 10 kg på 1 uke :o)

Så du ble tatt på fersken av gubben da... he he jeg er ikke noe kakemonster, ikke spesielt glad i kake. Men tar det igjen når det gjelder godteri ellers...

Blir litt shopping på meg i mårra da. Tenkt å fornye stua med nye duker og puter og litt stæsj, får se om jeg finner noe i mårra. Skal kjøre snuppa i barnehagen i mårra, så får jeg resten av dagen for meg sjøl :o) Håpløst å ha med henne vertfall, kan ikke skjønne at hun syns det er kjedelig å gå på shopping..... ;o)

Litt seilig å være hjemme alene og da :o) Gjøre akkurat det jeg vil utan at noen bryr seg ;o) Tok meg en laaang dusj i stad. Hadde litt hårvekst å ta meg av, vet jo ikke når jeg skal på føden, greit å ikke se ut som en huleboer både her og der..... ;op Trøkte meg inn i en joggedress etterpå som egentlig er litt trang... Sitter etter alle steder, ikke veldig sexy akkurat nå, men hvem bryr seg vel om det :o)

Hesten fikk ikke premie da, ble innestengt... De er hjematt om en times tid tenker jeg. Godt jeg slapp å dra på føden da vertfall :o)

Skrevet

Gjett om jeg gleder meg til å kunne trene og være aktiv uten plager og faktisk jobbe mot å gå ned i vekt !!

Dem har jo rent fett - i store doser, vi har jo mest pga. en baby..... er veldig spent på hvordan jeg vil se ut høygravid, etter fødselen og hvor kjapt kiloene går av meg og om jeg klarer å rase forbi startvekta mi som allerede var 10 kg for mye....

Jeg drømmer om den kaka enda - den var akkurat slik jeg liker dem. Sprø utenpå og myk og søt i midten, var vaniljekrem inni...nam !! Har aldri smakt en slik eplekake før...

Men det ryktes at kakene på en pub rett her borte jeg bor har veldig gode kaker, så da blir det vel å invitere til et treff her borte hos meg...

Å dem selger såå masse søte barnemøbler til jenter i butikkene, dritdyre, men søte....Er jo nesten bare til å kjøpe billige kule tremøbler og male dem i søte farger og finne et motiv som er søtt. Det er jo det dem har gjort og tjener fett på det. Lager bare en serie utifra et motiv... Hmm...god idé - tror jeg skal prøve å fikse noe slikt selv.

Lurte på det med hårvekst og fødsel....skal man være barbert der nede eller vil dem helst at du har latt jungelen overgro der pga. infeksjonsfare ?? Og at dem da barberer deg når du kommer inn for å føde ??

Jeg sitter en stoooor posete hullete joggebukse som er sambo sin - stygg som faen, men sååååå herlig å ha på !!! Vi må jo få sitte komfortabelt vi også siden vi har en mage som til tider er litt i veien ;op

Så synd hesten ikke fikk premie - skjønte ikke det at den ble innestengt....

Broren min sendte meg en melding om at han trengte sambo sin fødselsdato - for fadder dokumenter ??? What !! Han velger han som fadder ??? Jeg er jo ikke fadder for noen av hans barn jo - eller jeg er en luefadder for eldstemann, men det eksisterer vel ikke og er vel bare oppdikta for at jeg skal føle meg inkludert. Har dem sett ham ????

Han er en bilspillhekta fyr med tendenser av Tourettes syndrom - og han vil dem ha til fadder for sitt barn ??? hehehe.....stakkars barn...

Du skal ikke inn å føde før om noen uker du - så knip igjen kvinne !!!

Jeg får bare ikke den fordømte kaka ut av hodet !!!

Skrevet

Jammen, jeg vil egentlig føde nåååå.... Er så lei.... Vil ha igjen kroppen min!! Og vil hilse på lille jenta mi :o)

At hesten ble innestengt betyr at han hadde hester på alle kanter nesten hele løpet og kom seg ikke ut og frem hvis du skjønner... Kunne jo ikke løpe over en av de andre hestene liksom :o)

Fadder ja, der sa du noe... Vet ikke hvem vi skal ha til fadder d enne gangen. Hadde 3 stk sist. Nå i dag er man jo bare fadder på papiret uansett... Har jo 3 søstre, og ingen av dem er fadder til størstejenta vår, så det blir vel å velge en eller 2 av dem tenker jeg. Ikke lett å velge da... Men dumt å ha alle søstrene som fadder og da... Blir nok lillesøstera mi, som bor 800 m unna og er gravid nå. Så får jeg se hvem av storesøstrene jeg velger. Gubben har bare 1 søster, hun er fadder til snuppa vår, så han velger sikkert søskenbarnet sitt kanskje? Vi har egentlig ikke prata på det. Haster jo ikke da, har tross alt ikke født enda :o)

De på føden bryr seg ikke om du har eller ikke har hår når du skal føde. De barberer om du må ta KS, ellers ikke. Men for min egen del syns jeg det er greit å se noenlunde ut :o) Så ikke babyen går seg vill i jungelen liksom ;op Men jordmødrene har nok sett alle varianter, så de tenker nok ikke over det.

Skrevet

Jeg vil ha babyen ut fordi jeg er såååå spent, men fødegreiene kan jeg utsette til det leeeengste hvis det var mulig og jeg ikke var i smerter...

Savner en normal kropp og helst med rett vekt ;op

Og når det gjelder fadder - gjett hvem jeg IKKE skal velge ;op

hrmf !!

Sier noe der - det har jeg ikke tenkt på. Blir et nytt dilemma der !!

Synes litt synd på foreldrene til sambo som ikke får sett noe særlig til sine barnebarn i USA og dette blir som deres første hvor dem får være med på oppveksten. Kanskje inkluderer dem litt mer siden sambo er sistemann dem har som kan gi dem flere barnebarn (i samråd med meg )...dem har bare sambo og svigerinna mi i USA. Foreldrene mine har 5 barn og eldstemann er vel ferdig med sin produksjon, så nå er ballen over på meg, deretter til søstera mi tenker jeg - men det kan ta ååår med den barnslige samboeren som ikke vil ha barn eller gifte seg før om leeeeeenge.

Hehehe...kanskje jeg skal koste meg litt designer frisyre der nede ;op

Hehehe....noe dem aldri har sett før og vil snakke om i laaange tider !! Hahaha.......

Skrevet

He he, hadde nok vært et syn ja ;op Kanskje ryktene går helt til Gjøvik og, da vet jeg hvem det er snakk om vertfall :o)

Var akkurat inne og betalte noen regninger, vet ikke helt om jeg har råd til shoppingen i mårra likevel... Helt glemt at jeg nå har begynt å få 80% lønn og i tillegg har jo snuppa begynt i barnehagen, dvs halvert kontantstøtte.... Men men, regner ikke med at det blir noe særlig shopping neste mnd, har vel nok med amming , bleieskift og babyskrik da, så jeg får se om jeg finner noe :o) Hadde vært fit å fornye stua litt, når jeg ikke kan fornye meg sjøl enda... Har bursdag om 1 mnd, så da har jeg ønska meg nye klær av alle :o) Får fornye meg litt da!!

Var så frekk at jeg var inne på din, vinterbarn og idefix sin tråd i stad. Morsomt eventyr ;o) Gleder meg til å lese resten ;o)

nei, nå trur jeg at jeg skal finne senga mi jeg :o) Snakkes i mårra da, vennen :o) God natt og sov godt (mellom alle dobesøk...) og drøm søtt om kaka di ;o)

Skrevet

Hahaha....du må lese det nye jeg har skrevet ;op Kommer du på noe så måååå du skrive på den !!!!

Du likte at jeg tryna i kuruke ja ;op var vel det...Har faktisk gjort det !!! Ikke gøy !!

Så gøy å kunne få nye klær etter en fødsel - det skal jammen meg jeg også ønske meg. Jeg har bursdag i mars så da får jeg noen måneder på meg til å gå ned i vekt ;op

Håper du får kjøpt noe da til stua :o)

Du får sove godt da....jeg sov en times tid i kveld så jeg legger ikke meg enda. Er litt trøtt enda, håper jeg får sove snart....

Snakkes imorgen...

Skrevet

He he, ble en bra slutt på historien deres :o) Ser for meg den sprengte marsmallowsmannen ja... :op

Fikk shoppa litt i dag da, var pinadø 4,5 time i byen... Så på seng til snuppa på skeidar da (siden jeg ikke ble med til ikea) Fant ei fin ei der, så jeg må nok få med gubben dit. 1000 kr billigere enn den jeg hadde sett på på ikea og. Så det blir nok bra :o)

Fikk shoppa litt nytt til stua og. Duker og lys og litt stæsj i orange :o) Så nå blir det gøy å ta helgevasken i mårra :o) Ble ca 700 kr trur jeg, ikke verst det for en ny stue :o)

Var ikke innom en eneste klesbutikk da, nesten ny rekord trur jeg... Ikke noe som passer likevel... Dessuten var det jo ikke det jeg skulle bruke penger på i dag da... Var innom Jysk en tur da, fant en rull med noe rosa stoff til 100 kr. Vet ikke hvor mange m det er jeg, men vertfall 10 m. Så da blir det gardiner og litt i snuppas lekestue :o)

Måtte opp 3.30 i natt og, blitt en vane det nå... Men men, må vel bare regne med litt trykk på blæra, jeg har jo en hel baby inni magen. Og det er sannsynligvis ingen liten baby heller, er nok 4 kg denne snuppa tenker jeg.

Skrevet

Fortellingen er ikke ferdig, men jeg orker ikke skrive mer på den - er ikke i det kreative hjørnet og jeg tror dem andre gadd heller ikke skrive mer.

Så kjekt at det blir noe da - blir litt gøy for henne å finne ut mer hun vil ha i stua og da kan hun ønske seg det til jul og bursdag :o)

Har vært ute på treff 2 dager på rad og kost meg, så jeg får ta meg sammen. Imorgen får jeg være husmor igjen og vaske tøy - er en del tøy nede som skal vaskes og nytt som må brettes og legges på plass....

Junior har vært skikkelig aktiv i hele dag og jeg kjenner ham så godt nå. Men imorgen så hopper jeg over til 3.tri og er 28+0 - da er jo dette med å telle aktivitet på babyen...Men hvor viktig er det ?? Jeg merker med en gang om han er litt stille...har sånt skjema hvor jeg skal fylle ut sparkegreiene...

Hehehe....mista en trankapsel på gulvet, men finner den ikke. Plutselig syntes jeg at jeg kjente en tranlukt - blæh !! Men finner den bare ikke....

Kan en slik bare smelte uten kontakt med væske ?? Jeg fatter ikke hvor den kan være !!!

Skrevet

Trur du misforsto litt, er til MIN stue jeg har kjøpt stæsj. Snuppa har snart nok nå trur jeg...

Jeg har fyllt ut den Tell trivselen greia, men nå på slutten har jeg bare tatt sånn ca... Var veldig flink i begynnelsen, de første 4-5 ukene, men så har det dabbet av... Men tenkte at når jeg har fyllt ut så langt så kan jeg jo ta resten og.... De vil sikkert heller ha et skjema som er nesten utfyllt enn ikke et i det hele tatt tenker jeg... Teller kanskje 5 dager i uka. Noen dager bare sånn ca...

Tipper bikkja di har spist trankapselen jeg :o) Tygget den og fått tranånde ;op

Snakkes vel på 3.trim vi nå?

Skrevet

Fy søren er du egoist ??

Til deg selv !! Ærlig talt - trodde stakkars lille jenta di skulle bli overlesset med møbler og slikt - ja da blir det litt verre med å fikse møbler selv. Jajaja....da var det oppklart ;op

Hehehe....våkna i dag av at gubben igjen måtte vekke meg....har vært så trøtt og sliten de siste dagene. Har gått på do 1 gang om natten og sovet helt til klokka ringer om morgenen. Uansett .....begynte å tenke på fruktpaien på McD' som drammensjentene har pratet om i flere uker. Så jeg måtte ringe til gubben og fortelle om mine lyster ;op

Så nå skal vi snart dra og spise på Mc'D og jeg skal få min fruktpai...

Hahaha......jeg kjenner den ekle tranlukta når jeg sitter i sofaen...men ser ingenting. Har lyst å kaste teppet nå !! HAhaha....hadde han ihvertfall spist den så stinka det ikke rundt sofaen, men dessverre - han lå en annen plass da jeg mista den. Men kom og snuste da både jeg og gubben lå på alle fire og lette under bord og sofa - er det mulig å miste noe slikt ?? Så liten er den ikke !!

Men dette blir vel siste innlegg fra meg her inne på denne tråden - vi får starte opp på 3.tri :o)

What ! Skal vi levere inn skjemaet ??

Det har ingen sagt til meg, får fylle det ut da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...