Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi endelig hjemme. Borte bra, men hjemme er virkelig best!! Turen gikk greit, både til og fra. Suppa sov nesten hele veien. Litt utålmodig da vi dro hjem i går, men det skulle da bare mangle. Er jo tross alt 12 timer å kjøre... Hadde 1 uke med drittvær da... 10-15 grader og regn hver dag... Men koste oss likevel vi da. Godt jeg hadde med strømpebukse til snuppa... Mannen min ble hjemme da... Synd det. Hadde gleda oss til denne turen sammen...

Har endelig fått data'n min og da :o) Men sitter ikke ved den nå. Har jo ikke så veldig greie på data-tekniske ting, så jeg hadde jo ikke fått bestilt med ISDN-kort... Så da får jeg ikke kobla opp til internett... Må nok ta meg en tur til Elkjøp i morgen, så jeg får ordna det. Håper de har sånn så jeg kan få tråløst... Så jeg slipper ledning...

Deilig med ferie da :o) Har jo 2,5 uke igjen :o) Skal bare slappe av og kose oss fremover nå. Magen har blitt stooor. Merker at ting begynner å bli tyngre ja... Ellers er formen bra da. Du da?

Må pakke ut litt jeg nå. Vi snakkes! Da er vi endelig hjemme. Borte bra, men hjemme er virkelig best!! Turen gikk greit, både til og fra. Suppa sov nesten hele veien. Litt utålmodig da vi dro hjem i går, men det skulle da bare mangle. Er jo tross alt 12 timer å kjøre... Hadde 1 uke med drittvær da... 10-15 grader og regn hver dag... Men koste oss likevel vi da. Godt jeg hadde med strømpebukse til snuppa... Mannen min ble hjemme da... Synd det. Hadde gleda oss til denne turen sammen...

Har endelig fått data'n min og da :o) Men sitter ikke ved den nå. Har jo ikke så veldig greie på data-tekniske ting, så jeg hadde jo ikke fått bestilt med ISDN-kort... Så da får jeg ikke kobla opp til internett... Må nok ta meg en tur til Elkjøp i morgen, så jeg får ordna det. Håper de har sånn så jeg kan få tråløst... Så jeg slipper ledning...

Deilig med ferie da :o) Har jo 2,5 uke igjen :o) Skal bare slappe av og kose oss fremover nå. Magen har blitt stooor. Merker at ting begynner å bli tyngre ja... Ellers er formen bra da. Du da? Åssen gikk det på UL da? Bladde litt tilbake i sidene her, så jeg så du hadde lagt ut bilde :o) Forsto jeg deg rett hvis det er en liten gutt du venter?

Må pakke ut litt jeg nå. Vi snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihihihih haahhahahahhahaahahahahah hvordan klarte du dette tro ?? hihihihihihihiihhihihihihi

Skrevet

Hehehe...ble dobbelt dette :o)

Trodde du kjeda deg og hadde skrevet masse :op

Så kjipt at det ble så drittvær - her har det vært nesten umenneskelig varmt !!

Jeg har slitt med hodepine og vondt i ryggen i snart 4 uker...fikser en time i neste uke hos legen - er ganske slitsomt..

Gratulerer med ny datamaskin !!!

Gikk bra på UL - var kjempegøy !!

Sambo var helt forelsket i babyen som lå der og sparket i meg - smilte hele dagen...har endelig gått opp for ham at han skal bli pappa. Og at det ligger en baby i magen min.

Babyen var veldig aktiv og lå alltid anderledes enn det JM ønsket - så hun pekte på noe som stakk ut som lignet på en snopp, men det var litt usikkert sa hun. Tenkte på 3D UL fra uke 24 en gang så da får vi bedre et bedre bilde av hva det er og hvordan babyen ser ut som - gleder meg masse til det !!

Idag var et vennepar innom med et bilsete som dem har solgt oss - så rart å se babyustyr !!!

Du må kose deg masse og nyte de 2.5 maksimalt !! De forsvinner fort !

Skrevet

Oi, ble visst dobbelt opp ja... sjekker aldri innlegget etter at jeg har skrevet det... kanskje jeg skulle begynne med det?? :o)

Er varmt om dagen ja!! Svetter som en gris... Men skal ikke klage, været er supert!! Spiser is og koser oss med bading og lek ute :o) Maler litt innimellom da... Når snuppa sover. Så nå har jeg fått mala spisestua mi og 6 stoler :o) Bare jeg får kjøpt stoff til å trekke opp igjen stolene nå, så blir det nok bra :o) Og så har jeg malt et strøk på underdelen av en gammel seksjon, som blir fint skap i snuppas lekehus :o)

Bilsete ja. Morsomt med babyutstyr :o) Litt tidlig å finne frem noe her enda, men gleder meg til å finne esken med de små klærne i str 50-56... Vaske de til den nye prinsessa kommer :o) Finne det andre utstyret og :o) Drøye 1 - 1,5 mnd til tenker jeg. Greit å ha alt klart uke 36 vertfall. Er jo 28+5 i dag, så tida går fort :o)

Ikke fått fiksa data'n enda da, skal til byen i mårra, så da får jeg se om jeg får ordna det da :o) Har masse ærend i byen i mårra, så jeg håper det ikke blir alt for varmt da...

Ryggen din bedre da? Hadde og en periode med vondt i ryggen da jeg var ca så langt som du er, men det gikk heldigvis over :o) Begynner å merke litt nå, men tar jeg det med ro går det bra :o)

Vi snakkes! ;o)

Skrevet

Så effektiv du har vært da !! Så bra :o)

Kommer til å bli bra dette !!!

Svetter som en gris jeg også - til tider så renner det bare av meg !

Har litt vondt i ryggen av og til, men jeg er flinkere å holde meg borte fra det som forårsaker det - sliter med hodepine. begynner på 5 uke nå - er lei...så jeg skal til lege imorgen og høre med ham.

Er litt trist i dag - en av bestekompisene til sambo ble drept i natt i en båtulykke. Var ikke mer enn begynnelsen av 30 årene og etterlater ei jente på min alder og en datter som er et par år gammel. Var så vondt å høre henne gråte så sårt og ikke vite hva hun skulle gjøre... Vi kommer alle til å være flinke til å besøke henne og være en støtte for henne.

Snakkes vennen :o)

Skrevet

Da er jeg endelig på nett igjen! Har hatt skikkelig tordenvær denne uka og på mandag slo den så nærme at isdn-boksen røk... Så vi har vært uten telefon og internett siden da. Men i dag har vi fått fiksa det :o) Deilig å være tilbake!!

Så trist å høre om vennen til samboeren din da! Tragisk at slikt skjer! Er så leit for de som blir igjen og! Vanskelig å vite hva en skal si og gjøre i forhold til de som blir igjen, men bare en er der trenger man ikke si så mye.

Åssen gikk det hos legen da? Sliter du fortsatt med hodepine? Formen min er fortsatt på topp :o) Føler meg kjempefin med den struttende magen min :o) Nå som jeg har kommet meg hjem til sola og så er jeg blitt brun og :o)

Skal til JM neste torsdag, spent på sf-målet da, har jo fått så stor mage!! Har ikke veid meg siden forrige ktr heller, så jeg er litt spent på hva vekta sier nå....... Snakka med ei på mandag som skal ha tvillinger 9 dager etter min termin. Jeg har like stor mage som henne... Hun er 1.gangs da, men likevel... I går måtte jeg kjenne etter om det virkelig bare var 1 der. Er jo så mange som syns jeg er så stor... Kjente bare 1, så hun har nok mye vann og boltre seg i. For jeg får da inderlig ikke håpe det er en monsterbaby der inne.... :o) Merker at magen er mer i veien da. Kommer liksom ikke helt til alle plasser lenger... merkelig... :o)

Var på besøk i barnehagen til snuppa på mandag da. Hun storkoste seg! :o) Så det blir nok ikke noe problem med henne og innkjøring i barnehagen nei... Var bare så vidt jeg fikk henne med meg hjem... Blir nok større overgang for mamma enn for henne...

Skikkelig varmt og trykkendes om dagen. Må dusje hver kveld... Sover uten dyne om natta med åpent vindu. Enda våkner jeg flere ganger... Men men ,skal ikke klage. Er ikke akkurat bortskjemt med så fin sommer!! Har jo hatt supert vær i ferien da :o) (Bortsett fra da vi var oppi nord) Prata på å ta en tur til Sverige neste uke da. Kanskje ligge over ei natt på hotell. Det blir koselig! Så får vi en liten tur vi 3 og :o)

Vi snakkes da ;o)

Skrevet

*dytte litt bare :o) *

Skrevet

Hei hei....

Har vært så varmt og jeg har dessverre fortsatt vondt i hodet - så jeg har ikke orket å være på BIM - ligger bare for det meste og sover ;o)

Jeg har fått en anelse gravid mage, men ser fortsatt feit ut om jeg har på meg feil klær :o( Jeg venter og venter på magen !!!!

Men siden du har barn fra før av så får du fortere og kanskje større mage enn førstegangs - det ser jeg på dem som jeg treffer som allerede har barn. Hehehe.....når jeg har på bukser hvor kanten på buksa ved magen stikker litt ut - så ser det ut som navlen har poppet ut. Hehehe....da ser jeg gravid ut :o) Så jeg bruker en falsk navle !! Hahahaha......

Så bra at hun koser seg i barnehagen - er ikke verre enn at ungen din står og hylskriker når du skal dra. Men som regel så slutter dem så snart foreldrene er borte og så begynner dem å leke.. ;o)

Ikveld skal jeg på grillfest - gleder meg ! Har aldri vært med disse folka alene uten gubben (hans venner som jeg har blitt venner med) eller i det hele tatt. Vi har alltid gjort noe annet når det har vært en fest hos dem andre..

Men ikveld skal gubben kanskje til Oslo eller være hjemme hvis han er trøtt - og det gidder ikke jeg sitte og vente på.

Så nå har jeg sett gjennom oppskrifter og skal lage mat som jeg skal ta med.

Håper du har eller hadde en fin tur i Sverige :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!! :o) Bra med deg?

Har hatt litt datatrøbbel... Og nå har jeg ikke fått den gamle maskina til å funke heller, kaster meg ut av nettet når jeg går inn på BIM sine sider... Så jeg har ikke fått vært her inne hele uka... Men nå er jeg (dessverre) tilbake på jobb. Så da får jeg vertfall bimmet litt :o) Får ikke orden på koblingen mellom ISDN-boksen og den nye data'n. Så i dag skal jeg bestille bredbånd! Har endelig funnet et selskap som kan levere bredbånd til meg :o) Så da håper jeg det blir orden på sakene etterhvert! Skal prøve å få fiksa gamle-data'n og da, så jeg får bimmet litt derfra og, men skal jo jobbe en del fremover, så da får jeg nok bimmet litt fra jobb tenker jeg :o)

Vært deilig med ferie!! Skulle gjerne hatt noen uker til... Men nå skal jeg jo bare jobbe 6 uker før permisjonen starter! Hjelp, tida går jo ganske fort da... Må snart begynne å tenke på å ordne litt til babyen. Snuppa prater ikke så mye på babyen, skjønner kanskje litt mer når jeg finner frem kurven babyen skal sove i og klær og litt annet utstyr.

Snuppa skal jo begynne i barnehagen om 2 uker. Blir spennende!!

Formen min er fortsatt like bra :o) Spørs åssen det blir å jobbe igjen nå da, men jeg satser på at det skal gå bra. Var hos JM på torsdag da. Hu syns ikke magen var så stor hun da. Og jeg har slått helt fra meg at det kan være 2 der inne. Det er ikke det. Satser på at det bare er mye fostervann... Har gått opp til 13,5 kg nå.... æææææ.... bare 1,5 kg til så har jeg gått opp like mye som jeg gjorde 1.gang... Og det er 2 mnd igjen.... Men men, satser på at kiloene forsvinner like lett som sist. Syns ikke jeg har så mye vann i kroppen som sist da, så det er ikke sikkert jeg er like heldig denne gangen. Merker at jeg har lagt på meg mer vertfall, men det er vel vanlig med nr 2...

Fått litt dilla på ostepop jeg da... Var i sverige på onsdag og kjøpte da en stooor pose, tom på null komma niks ja..... Har du forresten smakt den nye melkesjokoladen med daim? Nam!! Den er god!! Spiser altfor mye godt om dagen. Kanskje ikke rart at vekta øker...

Var i Oslo med ei venninne på fredag da. På shopping :o) Traska rundt på Karl Johan og Aker brygge hele dagen. Var ganske sliten og hadde masse kynnere på toget hjem ja... Men hadde det veldig koselig da :o) Brukte altfor masse penger.... Ikke så veldig mye til meg sjøl, mest til snuppa... Er det ikke sånn det er da? Finner nesten aldri noe til meg selv lenger, bare til henne... Kjøpte et søtt sett til lille babyen og da :o) Bare måtte....

Fortalte jeg forresten at jeg ble knipsa i en fotoboks på tur nordover? Var så påpasselig og kjørte max 10 km/t over grensa hele veien. Men så, midt inne i en tunell rett etter en bomstasjon, så jeg hadde ikke stilt inn cruisektr enda blinka det plutselig..... Gjett om jeg sa noen stygge gloser da ja..... Fikk brev på fredag, 98 km/t i 80-sona... 3600 i bot og 1 prikk.... Sure penger ja!!! Så jeg burde vel kanskje ikke shoppa så mye på fredag likevel.... Har et par ekstravakter neste uke, greit det nå ja....

Må vel jobbe litt jeg nå... Vi snakkes da. :o)

Skrevet

Hei igjen.

Har fått med meg at du er blitt sykemeldt. 100% eller? Pga ryggen?

Sitter her på jobb jeg da. Kommer flere givere snart, så jeg får vel vagge innatt på tapperommet snart...

Talas :o)

Skrevet

dytter denne opp litt jeg....

og håper på noen ord fra deg ;o)

Skrevet

å herregud...jeg har jo helt glemt å svare !!

Har sett innlegget, men skulle alltid gjøre det etterpå - var ikke meninga å overse deg.....Har sett at du har blitt etterspurt så jeg har venta til jeg så nicket ditt her inne igjen :o)

Håper du snart for fiksa pc'en - det er ikke noe verre enn når man ikke kommer seg inn på BIM ;op

Nå har gubben endelig fått ferie - 3 uker....så vi ser om vi ikke får tatt en tur til Tyskland og Danmark og hjemom til Stavanger en tur...

Men det viktigste blir hva som skjer på mandag - da skal jeg til legen igjen og MÅ få mer sykemelding. Jeg har ikke blitt bedre i det hele tatt -har fortsatt vondt i hodet og bekken/rygg...Er ikke aktuelt å ha meg tilbake i arbeidslivet.

Så heldig du er som er frisk og rask !! Etter å ha vært hjemme noen uker så har jeg fått litt mer energi, men jeg blir slått ut et par dager for vanlig hverdags ting...

Vekta mi øker og øker den !!! Det får bare være - gubben har blitt så fysen og skal ha masse usunn mat for tida og da klarer ikke jeg å si nei ;op

Så utrolig surt å bli tatt i en fotoboks. Har ikke blitt tatt der - men i kontroll !! Skikkelig irriterende siden det var i et krabbefelt og jeg skulle forbi en treiging....5000 kr blank og en prikk.....

Vi snakkes snart da..

Går alt etter planen så stikker vi tirsdag eller onsdag og blir borte til slutten av helga og så stikker vi til utlandet uka etter...Bare så du vet det. Men det får du vite på mandag - hva som skjer...

Skrevet

Der var du ja :o)

Har nå bestilt meg bredbånd. Så jeg får vel det i løpet av et par uker håper jeg. Da blir det nok bimming ja!! Kan jo være pålogget hele døgnet da... Hmmm når skal jeg få tid til å gjøre noe annet da.... :o) Godt å komme tilbake på jobb vertfall, her fungerer vertfall internett... og her er det bredbånd, så det går litt raskere enn hjemme... Kommer ikke inn på 2.trim på hjemmepc'n da. En eller annen boikott trur jeg... Kommer fint inn på 1.trim og 3.trim, men så fort jeg prøver meg på 2.trim blir jeg kasta ut av internett... Og det er jo her inne du er :o)

Håper det blir tur på deg da. Tyskland og Danmark blir nok bra :o) Stavanger og, koselig å treffe familien igjen sikkert! Siden du ikke er noe bedre kan han jo ikke finne på å friskmelde deg! Føler meg veldig heldig som har så bra form ja! Har tom tatt på meg 2 ekstra nattevakter til uka. (må jo få betalt bota mi vettu... :o(

Åssen skal du overleve så lenge uten BIM da? Kjenner jeg deg rett får du vel kanskje sniket deg inn, om ikke annet for å si hei selv om du ikke er hjemme ;o)

Lykke til i mårra da! Skal til legen på onsdag jeg da. Får høre om det er mulig å få UL for å se på str på babyen. Begynner å bli redd for å få en stor baby...

Skrevet

Så merkelig at du ikke kommer inn på det forumet, men alle andre.

Hehehe....kanskje et hint om at du ikke hører til her ;op For du skal vel være inne på 3. tri - og du kommer inn på 1.tri for å trøste alle de bekymra jentene der inne...;op

Jajaja....om noen uker så kan jeg hoppe inn der. Gleder meg - vil bare at det skal nærme seg, tida går så sakte. Og jeg hater å dra ut ting jeg gruer meg til. Kommer til å grue meg skikkelig mye fordi jeg gleder meg ikke akkurat til å føde, men jeg vil ha babyen ut så jeg kan få se mitt første barn :o)

Vel - nå har vi bestemt oss for at det blir stavanger denne uka og Danmark/Tyskland neste uke. Har fått sjekket litt med overnatting så planlegginga går fremover :o)

Han får ikke friskmelde meg - jeg blir faktisk verre og verre. Burde vel egentlig ikke dra på tur, men jeg dør av kjedsomhet !! Har hatt vondt hele uka i hodet. Og verker hele tiden i ryggen.

Gubben sa at det er ikke legen som bestemmer hvor vondt jeg har det og vet det heller ikke så han må høre på meg om jeg sier jeg ikke klarer å jobbe, og må ta det med ro.

Hehehe....greit å få bort bota og glemme den ;o)

Har sååå masse sure oppstøt for tiden. Får det hele tiden - skikkelig plagsomt !

Vi tar med laptopen på ferie og i stavanger så klarer vi alltid å finne et trådløst nettverk så jeg får gått på nettet ;op

Og kanskje vi finner et trådløst nettverk i utlandet også...

Så jeg får ihvertfall bimmet litt neste uke....men som du ser så er jeg ikke så aktiv her inne lengre. Har enten ikke vært i form eller så er alle de jeg skriver med avlogget så da logger jeg ut selv.

Håper det går min vei imorgen og ikke blir noen problemer - orker det ikke.

Lykke til på onsdag...

Skrevet

Ikke sett deg så ofte her inne i det siste, nei. Men det er vel mindre aktivitet her inne nå på sommeren og trur jeg.

Håper formen din blir bedre da. Ikke moro med konstant hodepine da. Blir jo sliten av å ha vondt og da. Håper det gjør susen med en liten ferietur da. Og at det ikke blir verre enn det er nå. Har litt hetetokter om dagen jeg da. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trudd jeg har kommet i overgangsalderen :o) Kommer spesielt 22-23-tida om kvelden. Blir svett og klam og ekkel... Hormonene løper nok løpsk ja... Har litt sure oppstøt og. Vertfall hvis jeg spiser for mye om gangen. Magen begynner jo å bli stor, så resten av organene blir skvisa oppover... Lagde fritert kylling med ris og sweet&sour saus i går. Holdt på å spise meg i hjel... var jo så godt... Spiste altfor mye og fikk derfor masse sure oppstøt etterpå.... Men men, noe skal man ha å klage på...

Fikk dessverre nettopp en blodbestilling her. Typisk at de skal ha blod mot natta. Da må jeg stå opp minst 1 gang i natt, trolig 2 ganger. Da er det kjedelig å legge seg... vet at du blir vekt om 1-2 timer... Men men, får jo overtid hvis jeg må opp mellom 2 og 6 da, ekstra penger :o)

God tur da vennen, om vi ikke snakkes før du drar. Slapp av og nyt ferien, ikke stress! Bli frisk!! (vertfall bedre ;o) )

Skrevet

Nå har jeg endelig kommet hjem....

Vel først og fremst så var jeg hos legen kl.9 og tok resten av svangerskapskontrollen min - har tatt kontroll 2 ganger i løpet av en måned !! Forresten - er det vanlig at legen skal trykke på fitta ??? Han har gjort det hver gang - utenpå buksa da !

Men han sykemeldte meg bare 2 uker til - og jeg var heldig fordi man pleide ikke sykemelde gravide 100 % så tidlig i svangerskapet. Jeg er snart 6 mnd på vei jo...men nå etterpå så måtte jeg tilbake i arbeid ihvertfall 50 % og så gå tilbehandling..Dette hjalp meg INGENTING !!!

Men jeg hadde en backup plan - hadde fått meg JM time kl. 12 itilfelle han skulle slå seg vrang.

Heldigvis så var hun veldig forståelsesfull og reagerte kraftig på at jeg hadde fått beskjed om ta så mye paracet jeg ville og maks 3 pinex forte til dagen. Og forsto at det ikke var bra for meg å jobbe fordi det har bare blitt verre. Så hun ga meg et skjema som gir meg svangerskapspenger til permisjonen begynner så jeg ikke trenger å bekymre meg om jobb og kom med små tips. Så nå kan jeg slappe av til permisjonen og gå til behandling for bekkenet. Svangerskapsmigrenen var verre - den kunne hun ikke gjøre noe med. Så i dag begynte det litt og har nå spredd seg over hele hodet og litt frem i ansiktet - har sååå vondt og har ingenting å ta for det. Men jeg måtte prøve den øyemasken vi fikk av ei bim venninne - for den skulle være bra :o)

Så her sitter jeg med en hodepine som begynte veldig svakt og har bare blitt verre og verre :o(

Gleder meg til å komme meg bort og få tankene på andre ting. Var ganske stressa imorges etter jeg hadde vært hos legen. Gjett om jeg skal bytte fastlege !!

Nå skal jeg bare slappe av og forberede meg til fødselen og bli bra slik at jeg er sterk nok til fødselen :o)

Reiser til Danmark imorgen kveld, men kommer til å være opptatt hele dagen. Må levere hunden 1.5 t pr. vei fra oss og må kjøre helt til Larvik for å ta båten. Der går det 1 t.....

Skal ta det med ro og nyte vår siste ferie sammen alene - og bare kose oss :o)

Snakkes snart vennen - og ikke slit deg ut på jobben.....

Skrevet

Hei!

Ble skikkelig provosert jeg nå! For en dritt-lege du har da!! Er jo ikke snakk om hva som er vanlig å gjøre, hver person er jo individuell. Er man ikke bra så kan man jo ikke jobbe! Og med den migerenen din er det ikke forsvarlig å jobbe i det hele tatt! Jeg er heldig med min lege, hun er veldig grei. Men jeg ahr jo ikke hatt noen plager da, så jeg vet ikke hvordan hun er om jeg skulle trengt sykemld. Men trur nok det hadde gått fint. Legen min trykker på skambenet, for å måle sf-målet, men trykker legen din lenger ned må han jo være helt syk i hue..... Godt du fikk ordna det hos JM da. Og du bør bytte lege ja!

God tur da. Ikke sikkert du rekker å lese dette i dag da, ser ut til at du har tett program ja... :o) Håper du får slappe av litt og samle nye krefter. Som du sier er det viktig med overskudd før fødselen. Tiden etterpå kan være litt slitsom med lite søvn og ungeskrik... Dessuten har du jo en fødsel du skal gjennom og.

Skal ikke slite meg ut jeg vettu, alle har så omsorg for meg her atte. :o)

Snakkes da ;o)

Skrevet

Reiser ikke før i 5 tida, men nå er det en del ting som må ordnes frem til da....

JM trykket på skambenet, mens han holdt seg der nede. Han målte også SF målet fra der også, mens JM målte fra skambenet....

Så nå må jeg finne en lege som jeg kan ha som fastlege - helst en kvinnelig..

Så bra at dem tar vare på deg på jobben - det gjorde sjefen min der jeg jobbet. Hun skrev faktisk under på skjemaet om svangerskapspenger også - enda hun egentlig ikke trengte det. Så da fikk jeg sykemelding frem til permisjonen - kjempegreit.

Gleder meg masse til å komme meg bort og oppleve nye ting !!

Nei - nå må jeg pakke videre ellers sprekker tidsskjemaet !!

Du får holde koken her inne - så snakkes vi når jeg er tilbake :o)

Skrevet

Håper du koser deg på tur :o)

Har bryllupsdag i dag :o) 3 år siden den store dagen :o) Og så sitter jeg på jobb, mens min kjære er hjemme.... Han gikk litt før fra jobb i dag da, for jeg hadde med snuppa hit så han sku ta henne med hjem. Så vi var ute og spiste før jeg begynte på jobb. Men det ble litt hastverk-spising da... Skulle nemlig på kontroll hos legen 13.15, regnet med litt forsinkelse så jeg kanskje kom inn 13.30 og var ute 13.45. Men neida, 13.50 hadde jeg enda ikke kommet inn... Så da sa jeg fra til kontordama at jeg gikk... Formen er bra, og jeg kan jo kontrollere alt utenom hjertelyden selv, så da orka jeg ikke vente lenger. Ville jo gjerne spise med min kjære og da... de regner jo bare 15 min pr pasient, hun som hadde time før meg hadde da vært inne 30 min... Får heller ringe i mårra og bestille en ny time. Skulle jo egentlig ta blodprøve og da, er Rh neg og da skal man jo ta prøve i uke 32. Har tatt prøva, er jo blodtyping vi driver med her på blodbanken, så da analyserer jeg den sjøl her tenker jeg... Ble litt irritert da.... Da jeg kom til restauranten der jeg møtte min kjære og snuppa gratulerte jeg han med dagen. Og han sa: "å ja, er det i dag vi har bryllupsdag....." :o)Mannfolk og datoer..... Han husker jo nesten ikke bursdagen min, enda vi har vært sammen i 11,5 år.... :o)

Snakkes

Skrevet

Får vel dytte denne litt opp, så den ikke blir helt borte... Var på side 8 nå!! Håper du nyter ferien din da. At dere koser dere skikkelig! Kan love deg at ferie med en liten en ikke blir helt det samme. Men kos det og altså, ikke misforstå. Bare kos på en annen måte. Så mye mer å ta hensyn til.

Sitter på jobb igjen jeg da. Enda en nattevakt... Så smått begynt med nedtelling nå da, bare 5 nattevakter igjen før jeg skal ut i perm :o) Ikke det at nattevakter er så ille her på blodbanken da. Har 18 vakter totalt igjen da, ikke mange det :o) Går fort til babyen kommer nå!! Gleder meg da! Magen begynner å bli stor og er i veien for det meste... Bare det å ta på seg sokker er et ork... Og jeg skjønner at vår meget overvektige (sagt på en pen måte... :o)) nabo alltid går i tresko... Er vanskelig å knyte sko vertfall... Men men, den som venter på no godt... :o)

Trur jeg snart skal begynne å ordne til babyen nå. Skal innom min lillesøster etter en kurv som jeg sov i da jeg var baby i morgen. Må nok vaske trekket på den tenker jeg :o) Blir moro å finne frem att de små klærne som storesøster har brukt og da :o) Hun skal begynne i barnehagen i mårra da. Blir spennende!! Du skal få full rapport i mårra kveld :o)

Skrevet

Gikk bra i barnehagen i dag da :o) Var der fra 10 til 13. Da var hun helt ferdig... Masse nye inntrykk for en liten snuppe :o) Husket masse og hoppet i vannpytter etter nattens regnvær :o) Skal dit igjen på torsdag da, får prøve å legge henne der da, se hvordan det går. De som jobber der virka ikke så glade for at hun ikke sov i vogn men... Får ringe i mårra å høre om de vil jeg skal ta med reisesenga. Og så får jeg prøve å gå fra henne der. Blir vel litt surving da kanskje, men det går jo over før jeg kommer bort i bilen... Var nok sliten etter dagen, sov fra 2-4 på dagen i dag. Var bare så vidt vi fikk henne opp til middag kl 4... Skikkelig murmeldyr er hun :o) Håper virkelig den lille i magen blir lik storesøster der...

Våkna kl 5 i natt jeg da, fikk ikke sove igjen, så jeg er ganske trøtt nå... Fikk ikke tid til å sove noe på dagen i dag nemlig... Sover ikke så godt om natta lenger. Våkner av leggkrampe stadig vekk... Vanskelig å finne riktig stilling... Men det er rolig her på jobb, så jeg får vel finne senga snart. Var flink og vasket vårt og snuppas soverom i kveld :o) Og så har jeg vasket trekket på kurven som babyen skal sove i :o) Pus har allerede prøvesovet den.... (Fy pus...)

Håper du snart er på nett igjen, kjedelig å skravle med seg sjøl liksom... :o) Men unner deg virkelig ferie altså! Håper du har det supert!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!! :o)

Velkommen tilbake!! Hatt det fint?

Da er jeg endelig kommet meg inn her igjen. Data'n hjemme er håpløs, tar sååå laaaang tid å komme seg inne på Bim... Og når en da må lete seg gjennom 6-7 sider for å finne innlegget vårt må en beregne god tid. Hvem har vel det i disse dager..... Har ikke jobba så mye siste uka heller, hatt perm pga innkjøring i barnehagen. I dag er første dagen jeg leverte henne 7.15... Syntes nesten litt synd på henne, måtte jo vekke henne 6.30, hun som som regel sover til kl 9.... Så hun blir nok sliten i dag tenker jeg. Skal jo være der til kl 15. Jeg har time hos JM kl 14, så jeg henter snuppa etterpå.

Sitter på jobb nå. Rolig her foreløpig. Er blitt skikkelig forkjøla, så det er greit at ingen maser.... Sover dårlig om natta nå ja, først må en finne en behagelig stilling, det er jo ikke lett... så er nesa tett og halsen sårm så jeg må pusse nesa og drikke litt vann. Så klarer jeg kanskje endelig å sovne før jeg våkner og må på do..... Men ellers er formen bra da, ryggen og beina holder, så det går fortsatt greit å jobbe. Merker at jeg har fått litt vann i kroppen da. Fingrene mine er blitt litt stive... Bare 6 uker til termin i da :o) Nærmer seg nå :o)

Åssen går det med deg da? Formen bra? Ryggen bedre? Ikke lenge før du kommer over til oss i 3.trim nå? Det er masse aktivitet der inne om dagen vertfall. Virker som det er litt stille her på 2.tri?

Jobber dobbelt i dag, så jeg skal hit igjen på nattevakt og, gleder meg ikke akkurat nei... Får håpe jeg får sove litt da, skal nemlig til Ikea med en kollega i mårra tidlig... Katalogen dumpa jo ned i postkassa her om dagen, og jeg har skrevet laang liste, så det kommer nok til å gå med noen penger der ja.... Snuppa har endelig fårr hjem lekehuset sitt, og må jo ha noen møbler der :o)

Håper vi snakkes snart da :o)

Skrevet

Klarte visst å lure inn noen skriveleif der ser jeg... :o) Men du skjønner vel innholdet tenker jeg :o) Bare dytter litt jeg, så kanskje jeg hører fra deg?

Skrevet

Oj oj.....har jo helt glemt ut tråden vår jo !!

Så masse som har skjedd.

Er fullt opptatt med å rydde huset til mine ting som skal inn....

Kjøpte ny bil på onsdag :o) en Mercedes stasjonsvogn....så nå er vi klar for en liten familie - har testa den ut med hunden baki hehehehe....

Sååå herlig å kjøre !!! er en automat turbodiesel. Er som en bløtkake !

Bekkenløsningen har blitt verre da - nå har den kommet på fremsiden, så jeg sliter med et sinnsykt vondt skambein og rygg. Går som en 80 åring :o(

Ellers er livet bra - ingenting av bekymring lengre !! Tomta er solgt og betalt for, ny bil, begynner å få inn babyting og magen vokser, babyen sparker hver dag :o) Ingen jobb eller lege å bekymre meg over så nå gleder jeg meg litt mer over svangerskapet...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen !!!

Hehehe....når det gjelder dato, overraskelser og presanger så er det gubben som er jenta i forholdet. Han er helt syk på det !! I år ville han visst gi meg noe spesielt siden jeg har da gitt ham en baby (bare det går bra da !!)....noe rundt 50.000 kr !!! Noe begge kunne bruke, men mest meg....aner ikke hva det kan være og jeg sa jeg ikke ønsket noe i den klassen !! Vi har da brukt rundt 400.000 kr i august. Da tar jeg med lånet på bilen da - men det har blitt helt sykt shopping og nå må det stoppe !! Nå har han bestilt en 56" flatskjerm....uff....

Blir vel lett til at i begynnelsen så er det ikke så gøy å sove når man har det såå gøy - håper hun får sove neste gang da ;o)

Ojojojojojoj......3 uker til så skal du ut i permisjon - det går fort !!

Disse tre ukene har gått kjempefort !! På mandag skal gubben tilbake på jobb.

Men vi har hatt en koselig ferie da - var litt stress med maaaasse kjøring og stress i Tyskland. Ikke så greit å kjøre maaange timer i strekk og så komme frem sent på kvelden i en by og da lete etter plass å bo. Det ordna seg da, men ble litt dyrt med hotellrom. Men i Danmark så fikk vi låne en kjempefin hytte av tanta og onkelen til gubben, dem var på farten hjem da vi ankom Aalborg sent på kvelden. Kjørte atter en gang rundt og leta så da var det kjempegodt å få en hytte hvor vi kunne slappe av. Var så koselig der at vi ble 3 dager lengre enn beregnet :o) Handla som idioter og tok med kjøtt til laaaangt over kvoten. Hehehe....var kontroll, men vi ble bare spurt om vi hadde god samvittighet den dagen - selvfølgelig !! Så da fikk vi kjøre videre.

Snakkes snart da vennen :o) Nå skal jeg være flink å skravle med deg !!

Skrevet

Der var du ja :o) Bra du hadde en fin ferie da :o) He he, morsomt med kontrollen da :o) Men det er jo ikke småsmuglere de er ute etter som regel... Selvfølgelig hadde dere god samvittighet, he he, ;o)

Synd bekkenløsningen din har blitt verre da. Kan ikke forestille meg hvordan det er å ha bekkenløsning, men jeg kjenner noen som har hatt det, og det ser ikke akkurat godt ut nei... Som du sier slipper du vertfall å bekymre deg over jobben. Godt du har blitt kvitt den dritsekken av en lege du hadde og. Han kan jo ikke være helt god...

Får nesten dårlig samvittighet jeg, for formen min er uforskammet bra :o) Ingen plager av noe slag. Sist hadde jeg masse vann i kroppen og fikk fort vondt i ryggen da jeg hadde kommet så langt. Nå har jeg bare en stor mage som er i veien... :o) Litt vann da, fingrene er litt stivere enn vanlig, men det er jo bare barnemat :o) Har litt vondt i korsryggen i dag, men jeg var på ikea i går og måtte jo skru sammen bord og stoler til snuppa og ei bokhylle... Så det er nok derfor jeg er litt sliten i dag... Klarer ikke å ta det med ro vettu :o)

Var hos JM på torsdag da, alt er bra med babyen ser det ut til :o) Men sf-målet ligger nå høyt da... I forhold til sist er jeg nå like stor som jeg var på siste ktr med snuppa... Og jeg har enda over 5 uker igjen... Lurer litt på om jeg skal be legen om henvisning til UL for å estimere str, men målingene er visst så usikre, så da kommer jeg vel bare til å bekymre meg uten grunn... Bedre å ikke vite trur jeg... Ut må hun jo uansett, og keisersnitt frister ikke... Var på føden en tur på onsdag da, jeg sa kanskje det? Snakka litt med dem ang vannfødsel. Har nemlig lyst på det. Så om alt ligger til rette for det når denne snuppa vil ut, så kommer hun nok i vann :o) Mye snakk om fødsel dette... Nærmer seg skjønner du.... Har bare 40 dager igjen til termin i dag, i følge bim er jeg altså høygravid :o) Og jeg kan nok kalle meg fødeklar med det samme.....

Sitter på jobb jeg da, 12 vakter igjen (inkl denne). Hadde stikkerunde til mårra'n i dag, gikk greit, men trur jeg var rundt på alle avd nesten, så det ble mye trasking :o( Men dette var siste stikkerunde på over et år, så det er greit :o) Slitsom stilling for ryggen å ta blodprøver nå ja... Nå har jeg slappa av en times tid på sofa'n :o) Skjønte ikkeno da jeg våkna, "hvor er jeg..." "har jeg forsovet meg... " "hva skjer a??" Helt i ørska med andre ord ;o)

Smakt den nye daimen med hvit sjokolade? Prøvde den her i stad, både daim og hvit sjokolade er jo godt :o) Men kombinasjonen er ikke noe for min smak vertfall, ikke noe god...

Håper du har en fin helg da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...