Gå til innhold

Sukk, en uke over i dag...


Gjest

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet noe inn her før, men nå sitter jeg desperat foran pc'en for å få tiden til å gå. Hadde termin forrige uke, men har ikke sett snurten av noen baby ennå... Har opplevd murringer, vonde kynnere og bloddråper, men det har liksom ikke skjedd noe mer.

 

Synes så synd på meg selv akkurat nå, selv om jeg vet at det er helt naturlig å gå over tiden. :o) Må både le av og kjefte litt på meg selv, pleier å være en veldig glad og fornøyd person. Kjenner at jeg blir mer og mer irritert jo flere sms'er jeg får fra venner og slekt som spør om det ikke har skjedd noe enda osv. Hver gang forsikrer jeg dem om at vi sier ifra, men det virker ikke som de stoler på oss.

 

Det er så rart hvordan 9 mnd har gått så fort, og så går 2 uker så ulidelig sakte... Om ikke noe har skjedd i løpet av helgen skal jeg til jordmor og avtale "fødsel" med sykehuset mot neste helg. En sprø tanke, håper så inderlig at lillegull finner ut at det er best å komme ut for egen maskin før det.

 

Ikke meningen å dynge ned dere andre med tunge tanker, men jeg må bare få de ut et sted. SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg så godt! Er også forundret hvordan dagene kan gå så sakte nå på slutten. Men heldigvis har ingen "brent inne med et barn ennå", så vi får bare vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også en uke over.. det er skikkelig tålmodighetsprøve dette her..!

Er begynt å bli skikkelig sur på alle rundt meg som om det er deres skyld at jeg ikke føder.. Uff da.. har en datter fra før som er født 21.juli.. så jeg kan jo risikere at begge to får bursdag på samme dag.. litt kjedelig for dem,men hadde jo kanskje vært praktisk for meg? dere får ha lykke til så får vi håpe det snart er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig forståelse for at det er kjedelig. jeg kan trøste deg med at jeg er 13 dager over termin i dag og blir ikke satt igang før på søndag. sikk og stønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som om jeg skulle ha skrevet dette selv! Var på sykehuset i går jeg, kom hjem, og måtte gråte litt. Vet egentlig ikke helt hvorfor, vet jo at beibien i magen har det fint,men.. Man har kanskje lov til å begynne å bli litt sliten nå, men så tror jeg at det er ganske mye psyke også ute å går.. Man går tross alt i ni mnd og venter på DEN datoen..

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og støtte opp om hverandre! Tror jeg må få meg en hobby, så kanskje tiden går fortere.. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått over tiden og er litt lei må jeg si, spesielt når jordmødre og gynokologer sier at nei du kommer til å føde innen termin.. De tar jo helt feil. Jeg har hatt kraftige kynnere/ smertefult, med 3 cm åpning i flere uker nå, og slimproppen har gått, men det er ingen baby her som vil se dagens lys!! Jeg ble strippet både mandag og tirsdag, men det førte ikke til noe annet enn vonde kynnere og blødning.. I dag har jeg også begynt å blød, og som jordmor da sier så er det begynnelsen på fødsel.. ikke vet jeg, men jeg vil ikke stole på noen. Jenta vår kommer når hun kommer og det er ikke mye vi kan gjøre med det.. Uansett så gleder jeg meg til hun kommer ut så vi kan se hvem hun er og hvem hun ligner..

 

Hilsen en frustrert overtidsfrue....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...