Leola Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Alt var helt topp med den lille! Var på UL for en uke siden jeg da, for å sjekke en cyste så da fikk jeg også en liten titt på babyen, men fikk se mye, mye bedre i dag. Sprellet med armer og bein, men nekta å snu seg slik at jordmor fikk målt hodet, så vi måtte ut en tur å drikke litt brus og gå litt i trapper slik at han snudde seg, men det funka ikke så veldig bra. Men fikk målt likevel, og fikk målt termin til 27 desember i stedet for 24. Trodde kanskje jeg var 1 uke senere, men det var jeg ikke heldigvis. (nesten da men.. he he...). Klarte heldigvis å dy oss med å spørre om kjønn, men må innrømme at jeg er veldig nysjerrig nå
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer med en frisk liten baby:)
*Lucia* Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Grattis! Skulle ønske vi hadde UL hver uke jeg.... :-)
Leola Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2006 Takk takk! ganske spennende ja! Var redd terminen ble flyttet til januar, men det ble den heldigvis ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå