Gå til innhold

Noen som har blitt spådd??

Anbefalte innlegg

Og har det stemt med dere?? Har blitt spådd nå at jeg kom til å bli gravid i januar/februar -07 med en jente, og at vi kun kommer til å få ett barn... Lurte på hva dere andre har erfaring med... Vi vil jo ha flere enn en så jeg håper jo i grunn det siste ikke stemmer... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5684836-noen-som-har-blitt-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var ikke meningen å skuffe deg assa...

Hvis det er til trøst så er jeg ganske fersk på dette så det er bets å ta det med en klype salt da...

X fingrene for at jeg har feil på det siste...

Lykke til... ;-)

Klem

Mimmi

Heisann! Jeg ble spådd i mars og fikk da vite at jeg skulle bli gravid mot slutten av åretr, mens igår ble jeg spådd en gutt i februar 2007... så jeg regner med det skjer noe i årsskiftet da :-) Det passer bra med at jeg skal begynne med akupunktur i august, for det tar nok en stund før det begynner å virke da...

Men selvfølgelig håper jeg at jeg blir gravid før... sånn i august :-)

Det er mange som spår inne på dib, så du får prøve noen flere, så kan du jo tro på den som svarer mest positivt:)

Jeg har blitt spådd av flere der inne, og har blitt spådd at jeg blir gravid i juli, august, september, desember og januar. Og det er spådd både gutt, jente og tvillinger. Og svangerskapet er spådd å gå både bra og dårlig. Men det er overvekt av de som tror jeg blir gravid i august og får jente, og det er jo ikke lenge til så jeg tror selvfølgelig på de nå:)

Men kjempespennende er det å bli spådd ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...